/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word i stykker?
Fra : Toby14dk
Vist : 548 gange
60 point
Dato : 04-01-03 00:41

Sidste gang jeg gik ind i mit word-2002 havde det lavet prikker mellem alle mine ord jeg prøvede et andet Doc. og fandt ud af at word havde gjort det ved alle mine Doc. Den under streger også alle ordne uden at jeg har trykket på det understreget u. Og så sætter den nogle underlige tegn efter hver sætning.. Jeg frygter at det ikke vil hjælpe at slette Word for jeg mener at word gemmer ens indstillninger...

På forhånd Tak.

Accepteret svar
Fra : tuj1357

Modtaget 70 point
Dato : 04-01-03 00:46

Under funktioner/indstillinger
faneblad "Vis"
Midt på siden under "Formateringsmærker"
er der et kryds i alle, fjern det.

Samme funktion findes også på knapperne øverst i word. Kan bare ikke finde tegnet på tastaturet. Den ligner en omvendt node.

Godkendelse af svar
Fra : Toby14dk

Dato : 04-01-03 19:36

Tak for svaret tuj1357. Det var dejlig at komme af med alle de underlige tegn..

Endnu engang TAK!!

Hilsen Tobias.