/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Uægte ræv/pels til halsen?
Fra : wabstergirl
Vist : 966 gange
100 point
Dato : 12-11-06 18:07

Heysa derude...
Er der nogen der ved hvor jeg kan få fingrene i en uægte ræv/pels til halsen? Jeg er meget imod at man slår dyr ihjel bare fordi man vil have deres pels at smykke sig med. Det kan man altså ikke byde dem. Derfor går jeg meget op i at finde en ræv/pels der er uægte!

Mvh. Wabstergirl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-06 18:40

det kan du så få i masser af stofbutikker og stormagasiner

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-06 18:41

faktisk også i pels/lædervare butikker

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 12-11-06 21:54

Opret dig på qxl og spørg sælgerne her om de er ægte eller ej

http://www.qxl.dk/default/defaultlist.asp?catg=26424&languagenr=12&ArticleType=0

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 12-11-06 22:17

Tag en tur i nogen forskellige genbrugsbutikker! Jeg arbejder selv i en af demhvor der især nu kommer mange ind og bliver solgt lige så hurtigt!!!!
Pøj,pøj

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-11-06 01:05

Nu specielt med ræv der regulerer man faktisk bestanden! Tror der skydes omkring 40-50000 ræve om året her i landet, så hvorfor egenligt ikke en ægte? De bliver jo skudt alligevel uanset om man bruger dem til pels eller ej, men fordi du ville drukne i ræve hvis de ikke gjorde det! Og rævepels er faktisk ikke særligt meget i kurs så de fleste bliver bare destrueret!