/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
maling
Fra : sikjær
Vist : 667 gange
25 point
Dato : 12-11-06 17:44

nogen der ved hvor man kan købe kawasaki grøn maling i nærheden af herning?
og hvilken farve synes i jeg skal male min ciao af:
- kawa grøn
- baby blå
- metallic rød
- metallic grøn

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 12-11-06 18:35

baby blå. alt andet er ufedt.
Og smid en Proma Serpant på den. Den har god lyd, ser fed ud og giver HK.

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 20-11-06 15:04

En serpent, giver nada uden større cylle!, men køb dig en 46mm polini på Kreidler-service, så kommer den til at gå godt!(Hvis den bliver stillet rigtigt)

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 20-11-06 17:27

Der er slet ikke plads til en 46mm cylinder!!!!
Skørtet på 43mm cylinderen er allerede meget tyndt, og den 46mm cylinder som der fåes, den er oprindeligt til den specieltbyggede motor som har indsugning i højre side af motoren, lige foran lejet.
Udstødningen giver noget, fordi den danske lovlige udstødning er noget lort.

Jeg har 10mm karburator, 43mm cylinder, Proma Serpant og 70mm remskive og den kørte 75-80 kmt.