/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
blåt øje
Fra : bsorensenas
Vist : 5273 gange
100 point
Dato : 12-11-06 13:43

Hvor lang tid tager det før et blåt øje bliver normalt?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 12-11-06 13:48

Avs... Et blå øje er ligesom et blå mærke, der kan gå lang tid, men selvfølgelig afhængig af hvor slemt det er.

Du kan læse en del om blå mærker her

http://www.sundhedsguiden.dk/illness.aspx?categoryId=798

Du må have fat i solbriller/dækcreme

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 12-11-06 13:48

av av.. det er vist meget indivuelt, hvis det er et kæmpe sæbeøje kan der godt gå et par uger , uden særlig behandling.
" tiden læger alle sår" så der er vist ikke andet end bare at vente til det forsvinder af sig selv.

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 12-11-06 13:49

Det kommer an på hvor blåt og hævet øjet er, og på hvor bristede dine blodkar omkring øjet er,,,,,

Godkendelse af svar
Fra : bsorensenas

Dato : 12-11-06 13:59

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-06 14:03

Beklager at du ikke var tilfreds med svaret, men helt ærligt, ingen kan give dig et præcist svar hvor lang tid det tager... Har du selv lagt mærke hvor varieret det kan være, for et blå mærke at forsvinde??