/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tøj til store, unge piger?
Fra : Shagen
Vist : 6078 gange
200 point
Dato : 11-11-06 20:33

Åh! Er så træt af at stå og snøfte i omklædningsrummene i H&M fordi intet af deres tøj passer mig længere.

Jeg søger butikker der sælger smart tøj til unge piger, i store størrelser! Altså, jeg vil skyde på 46-50 cirka. Man må da godt se smart ud, selv om man er stor, ikke? Er træt af butikker der kun har til størrelse 38 eller 42 i værste fald.
Dame-tøj i store størrelser, er der masse af, men jeg er kun 18 år gammel, og vil da stadig gerne se ud som resten - bare et par størrelser større.
Jeg kender allerede til Zizzi Jeans, men det er ikke lige mig.
Hjælp?
Jeg bor i nordsjælland.

Sofie.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-11-06 21:40
Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 11-11-06 22:19
Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 12-11-06 11:02

Ikke helt hvad jeg leder efter.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-06 11:35
Kommentar
Fra : bente64

Dato : 12-11-06 13:07

http://www.klaedeskabet.dk/page/3056

Det er muligt at handle via internettet, men butikken er absolut også et besøg værd. Den ligger i Greve centeret som er nemt at komme til med s-tog eller bus.

mhv Bente

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 12-11-06 13:38

hejsa

jeg vil da også varmt anbefale klædeskabet i greve centeret , handler der selv men ellers ligger der også rund og rap i roskilde og et par stykker mere i roskilde. men h&m har da tøj helt op til str. 54-56 i deres b&b serie. kvickly har også fået en ny serie til store piger.
clamal er et firma med tøj til store piger deres serie hedder more woman dem finder du på www.clamal.dk håber du finder hvad du søger

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 14-11-06 15:41

Indtil videre har jeg ikke set noget for unge piger..

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 14-11-06 18:30

Nej det er jo nok svært, men hvad er det også lige du leder efter? Korte mavebluser og meget lavtaljede bukser laves nok ikke i de størrelser, men helt ærligt så er det heller ikke særligt klædeligt i de store størrelser. Mærkevaretøjet som de slanke veninder går i kan du sikkert heller ikke finde, det er firmaerne ikke interesseret i at fremstille, desværre.
Men mon ikke det trods alt er muligt at plukke lidt hist og her fra de nævnte butikker og så sammensætte en rimelig smart garderobe.

mvh Bente

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 14-11-06 22:55
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-06 23:02

Jeg syntes nu også man kan finde meget i Zalza forretningerne - dem der før hed Tøjgården

Accepteret svar
Fra : bente64

Modtaget 100 point
Dato : 14-11-06 23:06

http://www.bygogmode.dk/

http://www.ullamo-designs.dk/default.asp

http://www.trend2.dk/

Butikker i KØBENHAVN:

Boutique Lise (op til str. 56)
Enghave Plads 6
1670 København V
tlf. 33 31 15 60

C'est ici (op til str. 56)
Falkoner Allé 35
1850 Frederiksberg
tlf. 38 19 66 75

C'est ici (op til str. 56)
Frederikssundsvej 35
xxxxxxxxxxxxxx
tlf. xxxxxxxx

La Petite Boutique (op til str. 56)
Ndr. Frihavnsgade 84
2100 København Ø
tlf. 35 38 87 74

Liberty
Gl. Kongevej 135A
1850 Frederiksberg C
www.liberty-lingeri.dk

Liberty
Grønnegade 43
1107 København K
www.liberty-lingeri.dk

Mari Bell (op til str. 56)
Nordre Frihavnsgade 32
2100 København Ø
tlf. xxxxxxxx

Mari Bell (op til str. 56)
Gl. Kongevej 127
1850 Frederiksberg
tlf. xxxxxxxx

Nanna XL (op til str. 56)
Amagercentret
Reberbanegade 367
2300 København S
tlf. 32 95 20 64

TASTE (str. 34 - 58)
Studiestræde 16
1455 København K
www.tastecity.dk

Tøj og Sko (op til str. 56)
Nørrebrogade
København
tlf. xxxxxxxx

Søstrene Nielsen (op til str. 56)
Chr. IX's Gade 1
1111 København K
tlf. 33 16 30 08

Godkendelse af svar
Fra : Shagen

Dato : 15-11-06 18:40

Tak for svaret bente64.

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 08-02-07 12:47

Jeg har set www.girl-shop.dk

De har store BH og trusser til billige penge.

Håber det hjælper