/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
pop3.
Fra : enebaer3
Vist : 457 gange
200 point
Dato : 11-11-06 19:06

Hejsa

Jeg kan se at der er flere der har detsamme problem med pop3. indgående post.

Jeg har prøvet at deaktivere McAfee SpamKiler, men det hjælper ikke, ved genstart er det igen lavet om til 127.0.0.1.
Det er et ireterende problem. Hvordan kan jeg ændre det, har prøvet alle forslag som har været her,
men det hjælper ikke. ???:

Venlig hilsen til jer alle, og tak for alle jeres råd.

enebaer3

O[

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-11-06 19:20

Har du prøvet at starte windows i fejlsikret tilstand (F8) under opstart klik klik klik
Og der inde afbryde den McAfee SpamKilder

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-11-06 09:22

Du kan forhindre McAfee SpamKilder i at starte sammen med Windows ved at

Start - Kør - skriv msconfig - enter - Vælg sidste faneblad START - der kan du fjerne fluebenet ud for programmet, ja faktisk der er alle de programmer som starter sammen med Windows) - Afslut -Genstart computeren og ef
efter genstart kommer der en skærm hvor du lige sætter flueben i - Vis ikke denne ..........

Nu starter McAfee SpamKilder ikke op og du skulle kunne bestemme.

Kommentar
Fra : enebaer3

Dato : 13-11-06 16:04

Hejsa
Tak for hjælpen.
Jeg brugte dit råd Fijala og det virkede, men også tak til e.c.

Venlig hilsen enebaer3

Slut herfra.