/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Slægten Schwicker/Schwiecker
Fra : c_thaulow
Vist : 584 gange
50 point
Dato : 03-01-03 22:54

Er der nogen der kender noget til slægten Schwicker/Schwiecker?

Alle oplysninger om slægten har interesse.

Med venlig hilsen
Catharina S. Thaulow

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 60 point
Dato : 03-01-03 23:03
Godkendelse af svar
Fra : c_thaulow

Dato : 03-01-03 23:19

Hej Jeannie,

Tak for dit svar.

Det er mig selv der har lavet den danske Schwiecker slægt, som kommer frem i Google.

Ellers mange tak.

Mange hilsner
Catharina S. Thaulow

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 03-01-03 23:46

Hej!
Så vil jeg da ikke "tage" pointene. Hvis der kommer et brugbart svar, får de bare pointene.

Hvilke periode er vi i?

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : c_thaulow

Dato : 04-01-03 00:09

Hej Jeannie,

Det med pointene, betyder ikke det helt store for mig, jeg mener da at det er ok at du får pointene.

Jeg er kommet helt tilbage til 1630 med Schwiecker slægten, men ville se om der i det hele taget var nogen der kendte til navnet. Der hvor jeg ikke er kommet videre er ved min oldefars søster, som hed Erna Schwiecker født 16.03.1904 i Hellig Kors Sogn. Jeg har aldrig fundet ud af om hun blev gift og om hun fik nogen børn.

Mange hilsner
Catharina

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 04-01-03 00:40

Hej Catharine!
Med fare for at gentage mig selv:
Kender du
http://www.dis-danmark.dk/forum/list.php?f=1
Prøv at bringe en efterlysning på evt. oplysninger om Erna.
Det er en god idé at læse vejledningen først, inden du skriver din efterlysning.

Hilsen Jeannie Kristensen