/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lørdagstråd
Fra : karenD
Vist : 691 gange
300 point
Dato : 11-11-06 17:49

Skriv hvad du vil - vi trænger til en small talk tråd uden mål og mening

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-11-06 17:51

OK...

Nogen der har fået post fra Kandu den sidste timestid.....

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 11-11-06 17:54

næh, men min mail kører nu også generelt spøjst for tiden...

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-11-06 18:02

Går jeres ur også forkert ifht. Kandu?!

Husk Matador kl. 20 - hvis I er afhængige ligesom mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-11-06 18:05

Op i rø.... med Kandu´s ur - Det har aldrig virket

Det var mere om deres mail er nede i øjeblikket.....

Har lige installeret et nyt spamfilter og har IKKE fået post siden.....

Så det ville jo være rart at vide om det er Kandu der ikke sender eller mig der ikke modtager

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-11-06 18:07

Bortset fra det - det regner og der er ild i brændeovnen -- skøøøøøøøønnnnnttttt.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 11-11-06 18:09

Test post til refi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 18:10

Ja, jeg får mails

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 11-11-06 18:10

man ved man har set for meget Matador hvis man ubevidst begynder at snakke lige som Misse

Brændeovnen er også igang her - god at læne sig op af, når ens ømme ryg har samlet aviser ind med spejderne....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-11-06 18:15

Har IKKE modtaget nogen testmail

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 11-11-06 18:20

Har fået mails de sidste timer.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 11-11-06 18:21

Til refi

Hvordan kan du vide det?

"Kan du høre mig?
"Nej jeg kan ikke høre dig! hr

Bjørn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 18:23

Refi, du kan udlede af denne test, at dit spamfilter virker upåklageligt

Eller vil du meget gerne have mail fra kandu

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-11-06 18:25

Jeg synes at Kandu's ur er et overset problem

Har ingen problemer med mails....måske er nogle bare vigtigere end andre

Ampere

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 11-11-06 18:28

Det der hr skulle hav været en smileys med to hoveder Hør engang.
Jeg prøver igen, jeg må jo lære det. (hr) det virker nok ikke.
Hvor finder jeg de firkantede parenteser.

Bjørn gad vist om den virker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-11-06 18:32

Firkantede parenteser....

AltGr 8 og 9

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-11-06 18:34

JEG VIL HAVE MAILS - LIGEGYLDIG FRA HVEM

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-11-06 18:37

Tude fjæs!!!!!!!

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 11-11-06 18:42

{ hr] m til refi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 18:42

Refi..Så må du nok afmonterer dig dit spamfilter igen, så sk' du dælme få mail, nok mere end du
ønsker

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 11-11-06 18:46

Til refi
Jeg prøver igen.
og så denne her som skulle have været tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-11-06 19:17

OG han fik mails - først 49 så 37 alle fra Kandu samt et fra det firma hvis spamfilter jeg havde installeret

Jeg skal lære dem - ska´jeg

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-11-06 19:52

G'morn !
http://www.malevole.com/mv/misc/killerquiz/
Efter 3 forsøg remte jeg 9 af 10

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 11-11-06 20:11

4 ud af 10 i første forsøg....hmm jeg tror jeg sletter ordet "menneskekender" fra mit CV

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 11-11-06 20:15

Hehe...

9 ud af 10 i kun 2 forsøg, natmad...

(sindsyg quiz i øvrigt)

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 11-11-06 20:27

7 ud af ti i første forsøg.... Det er altså noget værre noget, at man ikke lige kan skue hunden på hårene.....

God lørdag, i øvrigt...........

Vaxen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-11-06 21:51

7 ud af 10

Kan bare det der.......

NU VIRKER COMODO - Er rigtig glad for Kandumails

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 11-11-06 22:07

Der var engang, for enden af gangen var der en dør.
Og inden bag døren, var der et rundt rum.
I hjørnet af det runde rum, sad der en skaldet tosse, og kløet sig i håret, og læste i en bog uden sider.
Så kom døden ind at døren, med en pistol i hver hånd, og i den tredje havde han en kniv.
Den skaldet tosse, så bange at hans hår rejste sig.
Han løb op på loftet, og sprang ud af kældervinduet.
Da han kom ned på gaden, så han to tandløse kællinger, stå og bide i en lygtepæl.
Han løb ned til havnen.
Der var tre skibe. Det første manglede formasten, det andet manglede bagmasten, og det tredje var der ikke.
Han tog det der ikke var der, og sejlede ud til en ødet ø, hvor der stod én million mennesker, og tog imod ham.
Han løb ind på øen, men faldt ned i et hul, der fik han så en lys idé, og kravlede op ad ledningen.
Da han sejlede hjem, kom i havsnød, så tog han nøden og knækkede den, og sejlet videre i skallen.
Da han kom hjem, i hjørnet af sit runde rum, kom han i tanke om at han ikke kunne svømme, så han gik ned til havnen og druknet sig… THE END.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-11-06 22:12

Til alle der har under 10 af 10.
PAS PÅ NÆSTE GANG AT I HAR BRUG FOR NØRD OG RINGER EFTER EN NØRD

</SerialNørden>

Godt at det er sjældent at jeg ringer til mig selv,
ja jeg ved jo aldrig hvem der er i den anden ende

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-11-06 22:14

Det viste sig at han slet ikke kunne synke,
Han havde nemlig halsbetændelse

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-11-06 23:54

Snublede lige over denne, man skulle tror at mindst en af forældrene er fælles.

Fængslende forveksling
http://ekstrabladet.dk/112/article242652.ece

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-11-06 10:33

Hmmm er lidt svært at læse

http://www.msn.co.th/Default.asp
dr.dem

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-11-06 10:51

http://match.th.msn.com/search/searchsubmit.aspx?tp=S&rn=1718901962935&pn=1&do=0&r2s=0
Hvor svært kan det være

Men betingelserne for hotmail dem sprang jeg over

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-11-06 10:54
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-11-06 11:06
Accepteret svar
Fra : dr_dem

Modtaget 300 point
Dato : 12-11-06 11:37

Hvad bruger man kondomer til
http://www.grineflip.dk/film/kondom/
dr.dem

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 12-11-06 13:35

dr_dem!!!!

Fyren dér får én til at ønske, at hans far havde brugt kondom....

Nå, men bortset fra det, så er jeg en stolt fodbold-mor idag. Jeg har lige været med sønnike (én af dem) til indendørs cup, og han kom hjem med en pokal...så deeet...

Godkendelse af svar
Fra : karenD

Dato : 13-11-06 11:30

Tak for svaret dr_dem.