/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Media Player
Fra : føroyar
Vist : 424 gange
117 point
Dato : 11-11-06 16:02

Er dér en hjælpsom person der kan give et godt råd vedr. midia player.

Jeg har kopieret nogle cd( virkede perfekt) -MEN disse numre bliver kopieret også ind i en mappe under dokumenter. Men første gang jeg tog en sikkerhedskopiering over på en løsharddisk fik jeg problemer. Der manglede herefter i Midia Player noget i retning af en genvej.

Spørgsmål 1: Fremover - hvor skal jeg placerede denne mappe i dokumenter mest enkelt ?

Venlig hilsen og mange tak.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 11-11-06 16:24

Har du prøvet i Media Player under funktioner ( F3 ) at tilføje din nye musikplacering ?
Selvfølgelig skal din løse harddisk være tilsluttet.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-11-06 18:36

Citat
Men første gang jeg tog en sikkerhedskopiering over på en løsharddisk fik jeg problemer. Der manglede herefter i Midia Player noget i retning af en genvej.

Er du sikker på du ikke bare har lavet en genvej til dit musik.
Du skal KOPIére det og sætte ind, og husk at kopiere dine licenser med over på anden disk.

Citat
Spørgsmål 1: Fremover - hvor skal jeg placerede denne mappe i dokumenter mest enkelt ?

I en mappe med musik, den plejer at ligge i mappen Dokumenter.
Men er lidt i tvivl over, hvad du mener.