/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
pointsystemet
Fra : Nordsted1
Vist : 709 gange
400 point
Dato : 11-11-06 13:20

Når der bliver oprettet et spørgsmål, som ubesvaret bliver annulleret, hvor mange point får spørgeren så retur, hele puljen eller kun 5 point.. hjælp ka' ik' hitte ud af det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-06 13:21

hele puljen

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-11-06 13:31

Som jeg læser det kommer det an hvem der annullerer. Dig eller kandu!!!!!? Jeg mener hvis du selv annullerer mistr du det hele.

Citat
Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 410 point
Dato : 11-11-06 13:33

hvis nordsted opretter et spørgsmål og ingen har svaret går hele puljen tilbage til nordsted

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 11-11-06 13:35

Hej.

Så vidt jeg kan læse mig frem til får du hele puljen tilbage.

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-11-06 13:36

Hvis du selv annullerer det, får du det antal point retur, som du havde udlovet, men hvis kandu annullerer det, så ved jeg det ikke

Citat
Luk dine spørgsmål
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 30 dage, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point. Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage vil du automatisk modtage 5 ledige point.

det er endnu ikke taget i brug

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-06 13:36

anullering af ubesvaret spørgsmål - hele puljen retur -

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-11-06 13:40

Nordsted1, bare stik mig de 400 - så skal du få et svar...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-11-06 13:52

mirit

Der er ingen, der ved, hvordan det er, hvis kandu annullere.

Kan du gi' et eksempel

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-11-06 14:11

Jammen Norsted dog - du behøver skam ikke anullere din spørgsmål.
Husk lige "ingen spørgsmål er for dumme" ................
Der er:
Lette spørgsmål.
Svære spørgsmål.
Umulige spørgsmål.
Og de spørgsmål du kommer med , prøver vi at svare på alligevel.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-11-06 14:13

Hey, jeg har en god idé..... SPØRG DOG KANDU TEAMET......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-06 14:18

ans - det var vist ikke lige det det der blev spurgt om

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 14:23

Nåå jeg har nok ikke fået spurgt ordentligt, jeg mener når JEG annullerer

Det ser ud til at der er flertal for, at spørgeren får point' tilbage, i ubesvarede spørgsmål

Jeg lader spørgsmålet stå åbent, så kan i/vi smalsnakke her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-11-06 14:32

DU annulerer et ukommenteret spørgsmål = alle point tilbage
DU annulerer et kommenteret spørgsmål = alle point tabt
DU accepterer mit svar = alle point går til mig
KANDU annulerer et spørgsmål = gu´gør de ej - De tør ikke

Men hvorfor annulere et spørgsmål - glæd dog en Kandubruger

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 11-11-06 14:41

Lige på Nissen - REFI - sådan er det - points til dig - måske

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 14:49

Jamen jeg vil da også gerne glæde en kandu'er, men det er fordi Ampere i en tråd skriver til Clan, at han skal annullerer sit spørgsmål til hende, og gemme point til en anden gang, så "bilder" jeg ampere ind, at point allerede er tabt, for jeg syntes det blev ændret, samtidig med kandu, den 1.1.06

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 11-11-06 15:05

Jeg har lige annuleret et kommenteret spørgsmål
- jeg havde sat det til 300 point, det ga' 5 point!

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-11-06 15:07

De er også tabt hvis nogen allerede har kommenteret

Derfor kan man også lige så godt glæde en af kommentatorerne

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 11-11-06 15:11

Det kan du mene refi...
La' os antage at jeg havde givet en af mine kommentatorer pointene og en anden (med samme problem) vil købe spørgsmålet - i den tro der vitterlig er en løsning, så vil det køb (de point) være spildt ikk'?

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-11-06 15:20

Citat
Jamen jeg vil da også gerne glæde en kandu'er, men det er fordi Ampere i en tråd skriver til Clan, at han skal annullerer sit spørgsmål til hende, og gemme point til en anden gang, så "bilder" jeg ampere ind, at point allerede er tabt, for jeg syntes det blev ændret, samtidig med kandu, den 1.1.06

Ja Nordstedt1, du bilder Ampere noget ind

Men det ville måske være en ide at sende en PM til Clan, da han har lukket sit oprindelige spørgsmål og derfor ikke får flere mails. Det gør jeg ikke til mine lukkede spørgsmål og det er uanset flueben eller ej

Men det er korrekt at Clan får sine point retur, hvis han annullerer før der kommer en besvarelse til spørgsmålet.

ALLE POINT kommer retur til Clan, hvis han er hurtig

Jeg har selv lavet en "test" og jeg fik mine point retur, da ingen havde svaret på spørgsmålet/tråden.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-11-06 16:04

Hej Nordsted

Så er det ikke kun mig der trænger til en kop kaffe

God weekend,

Ampere

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 11-11-06 16:34

PS.

Det er vel egentligt ligegyldigt, om der skulle ryge et par point hist og pist.

Det rokker ikke meget på min bankkonto, så min bankmand er ligeglad - og det er jeg i grunden også.

Men det var vel også et principielt spørgsmål ???

Og så iøvrigt god weekend - - bliver der ikke meget af.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 16:48

amperer..... jeg har da klaret det meste af en hel kande men det hjælper ik'

bokke44.... det var nu heller ikke fordi der kunne ryge nogle point, mere fordi jeg havde bildt amperer noget ind, som jeg nu også godt lige ville vide om det nu var rigtigt eller forkert

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-11-06 17:40

Jeg syntes >>Annvibeke << bør få de point når hun lige har mistet 295 stk.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-11-06 18:05

Eller Mirit for det korte, korrekte og kontante svar

Ampere

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 11-11-06 18:11

Citat
Eller Mirit for det korte, korrekte og kontante svar

Fedter..

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-11-06 18:32

Man ved aldrig hvornår man får brug for hende/ham...bare på forkant med udviklingen

Ampere

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-11-06 19:14

Vi kunne jo dele...................giv dem ikke til mig - så får de andre ikke noget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-11-06 21:59

Citat
DU accepterer mit svar = alle point går til mig

Der er da vist noget I har misforstået

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-06 12:18

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-11-06 12:19

Hvornår får vi de point .....................

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-06 12:24

Dato : 14-11-06 12:18 NU !!!

troede du ville annullere for at prøve nordsted1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-06 12:41

Nu havde jeg jo adskillige gange fået fortalt, at jeg ikke ville få point retur, når der var skrevet i spørgsmålet, så nej igen grund til at afprøve det.

Men helt ærligt det er svært at accepterer et svar, når der er så mange enslydende, men miritdk
kom først med det rigtige

mange tak til jer alle