/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
counter strike.....HJÆLP!!!!!
Fra : RaB
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 03-01-03 21:56

Er der nogle der kan svare på hvorfor min computer lagger når jeg spiller cs??? når min ping er lav. den liggger omkring 56-65. det er hele spillet der står stille i ca. 3-4 sek. og så kan jeg spille vider... men det er lige noget der er kommet.. hvad kan det være?? det er en hel ny computer jeg har bygget. og min internet opkobling er 512. og køre med windows xp..

p.s
Har prøvet at geninstaller spillet, men det hjalp ikke..... hjælp mig....

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 03-01-03 22:24

Det kan være fordi at du har for mange temp-filer på din hardisk, prøv at slette dem. Eller siden at du skriver at det lige er kommet så kan det være fordi at du skal køre en defragmentering.

Skriv lige hvor stor din computer er?
CPU
Antal ram
Grafikkort

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 04-01-03 18:23

Master_of_kefir. hvordan kan jeg ændre det du snakker om????.....

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 04-01-03 18:25

steffansteffan.

Jeg har en amd 2.0 xp med 512 ram og mit grafikkort er et geforce 4 ti4200

Kommentar
Fra : Gixx

Dato : 11-01-03 18:35

er det altid når du bliver "logget ind" i et spil, for hvis det er det, så kan det (cs) godt finde på at lagge et par sekunder!

Kommentar
Fra : Sno0ze

Dato : 29-01-03 19:48

Hvor skulle disse temp filer ligge ???
Skulle de ligge inden i CS et eller andet sted eller er det inde i "C:\Windows" ???
Jeg har nemmerlig også problemer Og jeg har en 1Ghz og 656 MB Ram og Geforce 2 MX\400 64 MB og jeg har kørt CS hvor det ikke lagger men nu lagger det igen...!
Jeg har lige opdateret mit CS til 1.6 og det lagger også men ikke mere og hvis i vil have CS V 1.6 skal i bare skrive så skrver jeg lige den URl til hjemmesiden...!
Men hvis der lige er en der vil svare på mit SPG så vil jeg blive meget glad...!

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 29-01-03 20:16

jeg vil meget gerne ha din hjemmeside..... så jeg kan download c.s 1.6

Kommentar
Fra : Sno0ze

Dato : 30-01-03 17:34

Her på denne WEB Side kan du hente CS 1.6

http://www.mymtw.de/mtw2/files/downloads/19/879_SteamInstall.zip

God fornøjelse

Kommentar
Fra : Daniel.onepointseven

Dato : 04-02-03 12:12

RaB... Det har intet med din computer at gøre dette... Jeg har en løsning, skriv dette i din consol;
rate 9999
cl_updaterate 25
cl_cmdrate 25
- Det skulle gerne hjælpe.
Den fejl der sker og gør at der går de par sekunder og så spiller du videre er cl_flush_inity - det er lag. Dvs din computer mister forbindelsen med serveren. Det kan skyldes de 3 linjer jeg skrev tidligere. Det kan også skyldes din internet forbindelse. Da jeg første gang for 1.5 år siden adsl oplevede jeg det samme. Havde siddet og spillet på 56k modem i nogle måneder. Så fik jeg adsl, var totalt glad og skulle bare ind og game. Så spiller jeg i 10 sec og så kommer det der lag, det kom 1 gang hvert minut ca. Jeg var græde færdig :) umuligt at spille med det. Men så gik der lidt tid og så stoppede det. Så enten stopper det ved at du gør som jeg skrev ellers stopper det af sig selv efter lidt tid. Held og lykke med det :)

Kommentar
Fra : jacobc

Dato : 13-04-03 11:18

nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jeg ved godt hvorfor det lagger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det er fordi du har windows xp det har jeg også selv!!!! det er noget lort rent ud sagt nogle gange men vis man kan få det til at køre så er det mega godt med det er fordi du skal opgraderer dine driver til dit grafik kort! og din 3dx visjon skal du også have tror jeg nok det hedder jeg skal lige skaffe nogle link til dig for jeg har næsten lige gjordt det ved mig selv!! men det er jo selvfølig ikke samme grafik kort vi have!!

Kommentar
Fra : jacobc

Dato : 13-04-03 11:30

og det er da også kun en betatest du har af 1.6 ikke??!!........FOR DET ER IKKE KOMMET EN ikke beta endu!

Kommentar
Fra : bayern

Dato : 27-08-03 08:21

Hej

Jeg hhar også Xp og det kører kanon, jeg havde det samme problem indtil jeg ændre mine grafik indstillinger nde i Cs, nu kører det kanon

Kommentar
Fra : MaxiMus_

Dato : 04-09-03 19:41

jeg kender godt det problem med den stopper i nogle sec. det kan måske vær, at i er flere der deler internette. for det gøre vi hjemme hos mig. når en åbner en side på nette så går min forbindelse helt ned, også kan jeg ikke rykke mig men alle de andre løber stadig rundt. vis det var problemet kan du jo se på netværkforbindelsen i cs, så skriv net_g (_tasten i cs er ?+ tasten)og så tap tasten og saa tryk 1 i consolen. så kan du se pingen og fsb live på skermen når du spiller for at få den væk igen skift 1 om med 0.

Kommentar
Fra : Tozz18

Dato : 22-11-03 13:40

glem alt det der....... det er dine fps der ikke har det så godt og des. 55 i ping er MEGET..... hehe men det er dine fps du skal se på skriv cl_showfps 100 så viser den dine fps oppe i venstre hjørne er de under 60 har du et STORT problem så skal du invastere i et nyt grafikkort....

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 05-01-04 20:24

55 ping er da ikke så meget.
der er da mange på nettet der spiller med over 400

Kommentar
Fra : anshoj

Dato : 02-02-04 21:19

Jeg mangler hjælp til Counterstrike... Jeg har fukket min comp. op, og kan ikke huske instillinger for Open GL i mit graffikkort. Jeg har et alm. GeForce MX 440, 64 MB DDR. Min FPS er nu på 30-60 og det kører skod nu! Hva er det jeg skal gøre med min Open GL indstillinger ??

Kommentar
Fra : Lalleberg

Dato : 07-07-04 05:34

jeg mangler en lovlig cd-key til steam....

nogen der kan hjælpe mig???

hilsen Lasse

Kommentar
Fra : shriek

Dato : 26-07-04 23:40

Prøv og opdate din grafikkort driver! Det hjælper sikkert!

Kommentar
Fra : rolandmix

Dato : 04-08-04 19:28

Hej jeg så lige dit spørgsmål.
jeg har selv spille caunter strike og det lagger hvis billed størrelsen er i caunter strike er meget mindrere ind den er ude på dit skrivebord. så prøv at finde ud af det.. hilsen Per

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 11-09-04 09:10

vis det er over internet kan det være der er en der lagger og det går i de andre i serveren

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 19-11-04 15:04

gå ind i settnings og set din internet forbindelse til en T1 det hjalp mig........
Hilsen Mikkel

Kommentar
Fra : Sno0ze

Dato : 20-11-04 19:21

Jeg har Xp og har et gammelt grafik kort og jeg kunne spille CS med en FPS på 80-100 og nu da jeg slettede det og indstallerede det igen lagger det sygt og min FPS er på 30..!
Og jeg har ordnet alt det der med Cl_Rate Og det der..!

Hvad kan det så være??

Kommentar
Fra : zmq

Dato : 30-11-04 10:07

det er ikke noget med rates når det lagger 3-4 sec det er næsten helt sikkert noget spyware der ligger på din com. tjek evt. med noget ad-aware....eller noget (spybot SD)
det kan også godt være at du har sat din internet options til fx 56k modem i steam den lille options betyder meget...

hilsen zmq :)

Kommentar
Fra : Qua

Dato : 11-02-05 09:31

det har ikke en skid med nogen temp-filer da min pc gjorde det der var det fordi der var for meget lort på den ikke kun temp med ALT men det kan også være fordi de grafikkort er ved at stå af så kan den godt finde på at lagge! (gamer selv MEGET :D)

Kommentar
Fra : Sno0ze

Dato : 13-02-05 15:26

Hey alle sammen..
Jeres Forslag er meget fine men nu hatr jeg fået en ny computer som er på 3Ghz Og 512 MB DDR Ram Og 128 MB Grafikkort og 300Gb som er på 7200Rpm eller hvad det nu hedder...
Har sat alt op men kan ikke komme helt ind i mit spil.. Den fryser når den er ved at gå ind i spillet..!
Kan nemlig godt opne CS 1.6 og så gå ind i games og ale det der og så finder jeg en server jeg gerne vil ind på og Joiner den og så når der kommer det der billed op så fryser den efter 15 SEK..!
Hvad kan Grunden være til det ???

Venlig Hilsen Thomas

Kommentar
Fra : ZERox_dk

Dato : 14-03-05 14:00

måske fordi at der er andre der lagger der inde, hvor meget er dit grafikort på???

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 23-04-05 17:11

kan nemt være fordi du har mange andre spil til at lægge på din puter.. så den næsten er fyldt op..
det kan også være fordi du hører musik imens.. det er der i al fald nogle af mine venners putere der ikke kan trække

Kommentar
Fra : ZarGoZ

Dato : 11-11-05 22:25

Sæt din Opløsning ned og sæt gammaen ned det er typisk det der får dig til at lagge havde selv samme problem