/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Full Face Printable CD
Fra : 1991
Vist : 626 gange
500 point
Dato : 10-11-06 14:33

Jeg søger et råd om de CD og DVD man kan skrive på direkte i min printer
som er en Cannon I9950.
Hvilke skal jeg købe OG hvilke er billigst.
Jeg har lige hørt en pris på 10 stk. for 60 kr. - Det lyder dyrt.
Er der nogen som har en erfaring i dette.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 510 point
Dato : 10-11-06 14:44

Jeg køber mine her http://www.azomedia.dk langt billigere

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 10-11-06 14:49

Hej
Jeg køber altid mine DVD & CD hod dette firma.
Der er god service og der er mange dansker der køber hos dem

http://www.billigmedien.de/shop/

IPM

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-11-06 15:00

Helt klart det link IPM giver dig.

de har en fantastisk service, ofte gode tilbud, samt billigt Photo papir, og billige blækpatroner til din maskine.
Der koster blæk imellem 17-19 kr. pr farve. Jeg har kørt med deres kompatible patroner længe, og de virker super. Jeg har før prøvet Fyld selv, det vil jeg stærkt fraråde. Disse patroner er fantstiske i forhold til.

www.billigmedien.de

eneste rigtige sted

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-11-06 15:01

ps. eks der inde fra

100 stk DVD printbare 235 kr.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-06 15:13

Man skulle tro du var ansat hos billigmedien.

Jeg kan ikke se der er forskel på priserne hos de 2 butikker og azomedia har osse blækpatroner, photopapir , god service og gode tilbud

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 10-11-06 15:38

Hej tedd
Vi får da provision derfor

IPM

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-11-06 17:06

kan nemt ske at azo... er ok. Jeg foreslår Billig.... fordi jeg aldrig er blevet snydt der inde, servicen er go osv osv.

men skal ikke betvivle at din er lige så go.

Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 10-11-06 18:07

Tak for svaret tedd.
Jeg har lige bestilt ved det firma også.
Så fik jeg det opklaret.
Også tak til de andre - men een skal have de 500 point.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 10-11-06 18:34

Hej
Håber du har købt mærket Verbatin da der ikke kommer fejlbrænding på den.
Har også engang købet et billig mærke, men det giver altid problemer og forskellen i prisen er så lille, men arbejdet er det samme om du bruger kvalitet eller nomame.

IPM

Kommentar
Fra : FRANK_CATSLE

Dato : 26-12-06 15:46

Blækken kan bedst betale sig at købe hos www.nordic-ink.dk