/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kontaktpersoner i Outlook 2003
Fra : fredag
Vist : 332 gange
100 point
Dato : 10-11-06 11:47

Hej vil høre om der er nogen der ved om der er begrænsning på antal af kontaktpersoner man kan have i Outlook 2003. Oplever lige nu at hvis jeg indtaster en ny, forsvinder den sidste i mit kartotek.
Og kan jeg hvis der er begrænsning på, udvide den et sted ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-06 12:15

Hvor mange har du da ??????

Jeg har 7366 (2 foreninger) + det løse.....

Køb en større harddisk

Jeg har ikke set/hørt nogen steder at der skulle være begrænsninger

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-11-06 12:23

mener det kun er begrænsning på selve outlook filen (*.pst) som sætter grænsen
max 2GB

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 10-11-06 12:58

Der ligger kun et par 100, men hvorfor forsvinder den sidste så. Og serveren er helt ny med masser af plads.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-06 13:01

Hvad for en server ?????

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 10-11-06 13:15

Small Business Server

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-11-06 13:36

aha

hvis du ikke ændre det på SBS så må din pst fil ikke være på mere end 400 mb

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 10-11-06 14:08

Og hvor kan jeg se dette.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-11-06 14:59

mener det er under "avanceret indstilliger" i server manager "max mail box size"
du burde også når du åbner din outlook få en meddelse om at du ikke kan sende/modtage mail
før du har tømt ud i indbakke - sendt post osv.