/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Laudrup og Høgh, hvem vandt?
Fra : nebis
Vist : 2299 gange
200 point
Dato : 10-11-06 00:01

På TV2 gik der et program "Laudrup og Høgh", hvor 6 drenge konkurrerede om en plads på en træningslejr i Ajax. Jeg fik aldrig set det sidste program. Er der nogen, der ved, hvem af drengene, der "vandt"?

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 200 point
Dato : 10-11-06 08:46

Rune

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 10-11-06 08:57

Ehm.... Udsendelsesrækken startede den 14.10 og der er seks programmer?? er de overhovedet kommet til finalen??

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-11-06 09:22

Citat
Ehm.... Udsendelsesrækken startede den 14.10 og der er seks programmer?? er de overhovedet kommet til finalen??

Aner det ikke, men en af drengene kom en gang i live TV til at tale over sig, da han blev spurgt om han kunne tænke sig at vinde. Han kom til at sige at det ville han gerne men at det blev ikke ham men Rune. Ups...

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-11-06 09:58

Jo det er skam helt afsluttet - og Rune vandt, som skrevet...

Alle afsnit kan ses på TV2-sputnik....

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : nebis

Dato : 15-11-06 15:15

Tak for svaret pve... Kort og præcist!