/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Telefonbegrænsning
Fra : Hannnen
Vist : 492 gange
20 point
Dato : 09-11-06 19:51

Jeg har en Nokia 7370 og får nu pludselig beskeden om telefonbegrænsning. Kan ikke benytte mig af de sædvandlinge sider til dette - da de ikke har netop denne model med. Nogen der har en ide til, hvad jeg så gør - eller hvordan jeg så gør?

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 30 point
Dato : 09-11-06 20:34

når den skriver det er den blevet sim låst... så har du købt den uden sim lås skal du henvende dig til din udbyder for at få den låst op ...

og da det er en BB5 telefon, så er det eneste måde den kan låses op på ...

vh
D9N

Godkendelse af svar
Fra : Hannnen

Dato : 09-11-06 20:47

Tak for svaret D9N.

Kommentar
Fra : Hannnen

Dato : 09-11-06 20:49

Vil jeg prøvede...Håbede lige et sekundt at jeg kunne slippe for det...men går jo nok..tålmodighed er en dyd..

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 09-11-06 21:28

Det var så lidt *S*

ja det ville jo være smart hvis det lige var noget andet, men desværre *S*