/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
samme mailadresser på 2 pc?
Fra : føroyar
Vist : 649 gange
180 point
Dato : 09-11-06 17:04

Jeg bruger Microsoft Outlook.
Jeg har lige købt ny pc og ville installere/oprette mine gamle mailadresser fra oprindelig(stadig i brug) pc. Dette kan jeg ikke. Er der nogen af Jer dygtige herinde der kan hjælpe? Forklarer jeg spørgsmålet tydeligt nok?
Jeg ville gerne uafhængigt af om det er pc1(nye) og pc2(gamle) jeg går ind på så kunne hente mine mail ind på pc-erne.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 09-11-06 17:16

Hvad har du gjort? Er det MS outlook vi taler om og er det 2003 eller 2007?

Accepteret svar
Fra : bja2

Modtaget 190 point
Dato : 09-11-06 17:18

Har du i Outlook gået via filer importer /exporter opg den vej rundt da du prøvede. Det skulle jo gerne give sig selv. Du kan også exportere til en mappe du kan flytte via en usb dongle eller andet

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-11-06 17:19

det er ingen problem. Jeg har for ca. 1 år siden købt en bærbar computer som kører trådløs på internettet. Uanset og jeg atsrter min gamle der er fastopkoblet eller den bærbare kan jeg hente post fre mine e-mail. Jeg har flere adresser og begge maskiner kan hente dem.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-06 17:23

Du kan da hente din mail på en hvilken som helst pc....

Du opretter da bare din konto på de maskiner der skal kunne hente post.

Dog kan du ikke hente den SAMME mail ned på BEGGE maskiner - der må du sende fra den ene til den anden.....

Er det webmail vi snakker om er det noget andet.

Godkendelse af svar
Fra : føroyar

Dato : 09-11-06 17:44

Tak for svaret bja2.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 09-11-06 18:02

Du er velkoommen. Tak for pointene