/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mediaplayer??
Fra : assies
Vist : 748 gange
100 point
Dato : 09-11-06 17:01

jeg kan ikke afspille musik lånt på biblioteket eller købt over nettet. Fejlmeddelsen er:

Windows Media Player har fundet en ukendt fejl. Denne fejl kan opstå, når et andet program eller operativsystem har fundet et problem, men ikke underretter Windows Media Player om problemets art.

Der er forbindelse til internettet så det er ikke det der er galt. Ved du hvad der er galt og hvordan jeg får det til at virke igen.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-11-06 17:08

Prøv at åbne din Player gå til værktøjer - indstillinger - filtyper , sæt den til at afspille ALLE

Kommentar
Fra : assies

Dato : 09-11-06 17:16

Hermed gjort. Men de kan stadig ikke afspilles. Sammen meddelse.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-11-06 17:57

Prøv at installer denne codex pakke,
http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm
muligvis hjælper det, eller du mangler en DVD player.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-11-06 17:58

Ellers ligger der en meget simpel DVD player på www.steenmartinsen.dk under downloads

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-11-06 17:59

Reklame...igen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-11-06 18:13

Ellers hent Sld Codexpack http://www.free-codecs.com/download/SLD_Codec_Pack.htm
mvh Sune

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-11-06 18:20

Sunowich
Samme link, men hvad, man kan ikke være 3 steder, på 2 gange.

Kommentar
Fra : assies

Dato : 09-11-06 18:32

Tak for svarene.

Jeg har en DVD afspiller (og den virker - endnu )

Men, jeg har downloadet de der codexes, men der kommer stadig den samme fejlmeddelse frem.

Det er kun ved bibliotekets musik og fra netkøb, det jeg har lagt ind fra cder afspilles uden at den råber nar efter mig.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-11-06 18:38

Prøv start - højreklik på denne komputer - admin - logbog - system eller programmer.
Dobbelklik på fejl og vælg at send dem.
Så kan du muligvis få et bedre svar, end herinde.

Ellers er der intet galt, kun mediet du har lånt.
Mvh

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-06 18:44
Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-11-06 18:50

Så skulle den ikke ligge på et Offentligt sted, der låner Medier UD.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-06 18:55

Nøeh vel?... men det gør den måske alligevel?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-11-06 18:58

Man må låne skidtet, men ikke bruge/ åbne det
Uhyggeligt.
Men kan da godt se PROBLEMET, bare ikke HØRE det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-06 19:40

..eller hva' med 11'eren?

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/default.mspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-11-06 19:56

SORRY, nu skriver jeg FUK
havde du ikke afprøvet alle disse BETA´er, med så mange fejl og mangler
at selv du måtte opgive at finde dem. GODT ORD IGEN.

Hader BETA.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-06 20:51

Væsentligste ankepunkt er vist da manglen på understøttelse af iPod

...ikke at man kan fortænke "Mikro-Blød" dette?

http://www.winsupersite.com/reviews/wmp11.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ly36801

Dato : 09-11-06 23:36

Havde selv samme problem på et tidspunkt. Jeg prøvede også at hente de der codex-pakker, men det hjalp heller ikke. Har forøvrigt også læst, at de skulle være inficeret med alt muligt skidt.

Nå, men det jeg gjorde var at installere PowerDVD. Det indeholder åbenbart noget der gør at også musikken kan spille i WMP. Jeg var så heldig, at programmet fulgte med en CD/DVD brænder, men den kan downloades på: http://www.cyberlink.com/multi/products/main_1_ENU.html. Desværre mod betaling, men prøv evt. trialversionen og se om det så virker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-06 23:54

ly36801 -> Diverse 'codec bundles' / 'codec packs' er kendt for at indeholde spyware.

Dette er intet nyt under solen

Man kan 'roligt' bruge divX codec fra : http://www.divx.com/ ..så længe man holder sig til KUN at installere codec'ene og ikke resten af 'tingeltanget' ...med mindre man betaler !!!

En 'sikker' ting ..men også 'gammel' er : http://www.divx-digest.com/software/divxcodec.html

..man skal derimod passe meget på, hvad man henter fra: http://www.codec-download.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-11-06 00:30

Anerkendte codecpakker som f,eks K-Lite er der ikke snavs i, men ellers er det rigtigt at man skal være forsigtig.

Din DVD decoder skal være fuldt kompatibel med Mediaplayeren for at det virker. Du kan tjekke om den er det med dette værktøj http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=DE1491AC-0AB6-4990-943D-627E6ADE9FCB&displaylang=en

Det er højst sandsyligt rigtigt at du bliver nødt til købe en. Den her er billig, og en af de bedste http://www.sonic.com/products/Consumer/CinePlayer/Decoder/quicklook.aspx

Men test lige om det ER problemet først, f,eks med en prøveversion af Power DVD, som ly36801 foreslår.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-11-06 03:33

Citat
Anerkendte codecpakker som f,eks K-Lite er der ikke snavs i, men ellers er det rigtigt at man skal være forsigtig.

Citat
ly36801 -> Diverse 'codec bundles' / 'codec packs' er kendt for at indeholde spyware.

Dette er intet nyt under solen

Gad vide, hvornår ???? mennesker bliver enige

Kan på INTET tidspunkt være uenig, men man lov til at henvise til RENE sider.
Og pakken, jeg henviser til, er TOTAL fri for det.

Sorry.
Kom bare lige forbi