/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Nogen der kan fransk???
Fra : oleeliassen
Vist : 657 gange
200 point
Dato : 09-11-06 16:34

Jeg har bestilt en pakke fra Frankrig og har fået følgene besked i en statusmail:

09/11/06 Colis arrivé sur site, livraison en préparation. non précisé

Hvad præcisbetyder det?

-Ole

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-11-06 17:50

Det betyder noget i retning af
Pakke ankommet, levering under forberedelse, ikke specifiseret..
Om endelserne er helt præcise ved jeg ikke er bedre til dansk..
mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 200 point
Dato : 09-11-06 17:51

På engelsk...
"Parcel arrived on site, delivery in preparation. not specified"
mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 09-11-06 20:06

Tak for svaret Benjamin.Hansen.