/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
godt/billigt i marts-april ?
Fra : import1995
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 09-11-06 14:18

Jeg har lovet min familie en tur ud og flyve til et deligt og billgt sted ikke mindst, hvor kan man rejse hen i marts / april og få sol og varme til rimelige penge !

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-11-06 14:48

- jeg ville tage hele banden med til Malta. Tjek Dansk Folkeferie... og go' tur.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-11-06 17:31

Tenerife

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 09-11-06 23:08

Hej!
I marts og april er der 17-19 graders varme ifølge dettec link http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr.htm?city=160356001&country=Malta
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : jamanda

Dato : 06-12-06 23:29

alt er relativt - hvad er billigt ???
jeg har fundet denne side, www.mirasol.nu
Her kan man leje et hus i Thailand for ca. 1500kr om ugen. Men flybiletterner, koster måske onkring 7-8000kr pr person. Måske kan de fås billigere, da det vist er lavsæson i marst - april, hvor der er aller varmest- men det giver så i al fald sol og varmegaranti .-)
Og så koster mad og drikke jo på nærmeste ingen ting på de kanter.