/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Jubiis Quiz Show
Fra : jkrjk2
Vist : 624 gange
90 point
Dato : 03-01-03 19:14

Hvor mange point/dyster skal man igennem for at stige i graderne?
Hvor mange trin er der?

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : Baun

Dato : 03-01-03 22:42

Man stiger gradvis i graderne efter point. Mulighederne for at lave egne kommentarer og udseende, stiger ved at udfordre vennerne og de efterfølgende deltager. Bare klø på

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 03-01-03 22:58

Hej Baun!
Det jeg gerne vil vide, hvornår stiger jeg graderne?

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 04-01-03 12:45

Hej Maya!
Det jeg søger er "tabellen" over hvornår man stiger i graderne (bliver skønhedsdronning, sexbombe, får mulighed for at skrive egen "vindertekst" o.s.v.)

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 04-01-03 16:16

Det kan jeg nok ikke hjælpe dig med, sorry Jeannie. Held og lykke fra maya123

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 11-01-03 18:15

Hvad skal der til for at være på level 6-7? (point/dyster eller lignende)
Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 14-01-03 16:44

Hej!
Jeg ved godt at der er de tre klasser, men hvad er "formlen" for at blive det? (antal point/dyster/vundne dyster)
Hilsen Jeannie

Accepteret svar
Fra : blomsterfreaken

Modtaget 90 point
Dato : 09-02-03 19:42

Du finder svaret på alle dine spørgsmål på min hjemmeside (og lidt til), nemlig tabeller over levels, figurer og Rang'o'meterets udvisende.

Velkommen her: www.blomsterfreaken.webbyen.dk

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 10-02-03 13:46

Det var jo lige DET jeg ledte efter

Tak for hjælpen.

Hilsen Jeannie (som først steg i graderne, da jeg udfordrede en ny bruger)