/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Byggetegninger
Fra : eeyore73dk
Vist : 699 gange
100 point
Dato : 09-11-06 09:26

Skal I bygge hus, eller bare bygge til/om, og mangler I en til at lave de forskellige tegninger, så huset kan blive godkendt hos kommunen, så er I velkommen til at kontakte mig. Jeg tegner alle de tegninger I har brug for: grundplan, beliggenheds- og situationsplan, kloak- og fundamentsplan, normalsnit, facadetegninger, detajletegninger, indretningsplan m.fl.

eeyore73dk@post.cybercity.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-06 10:13

jamen det er jo et helt fantastisk tilbud - vel at mærke hvis du gør det gratis og blot for at hjælpe

går ud fra at gentagelse fremmer forståelsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-06 10:14

Det gør jeg også - men det KOSTER

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-06 10:16

koster det at fremme forståelsen refi ???

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 09-11-06 10:38

Er det gratis .... eller ?
C....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-11-06 11:35

Hvis det er lige så billigt som de andre annoncer.........................så er det billigtnæstengratis.

Kommentar
Fra : maskinsnedker

Dato : 05-12-06 20:04

det koster "kun" en milliardmillion

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-12-06 20:08

Ja nu mangler der bare en grund at bygge på. Jeg snupper lige rådhuspladsen.
Og hopper af.