/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Pædagogisk vikarbureau i Vejle
Fra : xodeus
Vist : 993 gange
180 point
Dato : 08-11-06 16:40

Pædagogisk vikarbureau i Vejle Amt.
Hej alle.
Det er sådan at min kæreste har for noget tid siden fundet et vikarbureau på internettet der har specialiseret sig i at rekrutere til bl.a. børnehaver og SFO'er. Sagen er så den at jeg har glemt at gemme bogmærker da jeg reinstallerede computeren. Nu kan vi slet ikke finde bureauet. Hun kan heller ikke huske hvor hun fandt det. Vi har forsøgt google, de gule sider og krak, uden at egentlig have fundet det.
Vi ved at vikarbureauet startede i Nordjylland og nu har de fået success i Vejle Amt. Jeg håber at der er nogle der ved hvilket jeg mener eller kan komme op med nogle vikarbureauer som har jobs til ufaglærte pædagogmedhjælpere osv.

Vh
Mariusz

Har desværre kun lige 20 point på kontoen ville gerne have disket op med mere.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 08-11-06 16:57

Her kommer lige lidt flere point for fik lige ryddet op i mine spørgsmål.

Annuller spørgsmålet
Fra : xodeus

Dato : 28-11-06 23:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål