/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
I er SÅ dygtig her på Kandu
Fra : Crro
Vist : 708 gange
100 point
Dato : 07-11-06 17:52

Kunne i ikke hjælpe med at finde Bardommens gade på DVD

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-11-06 17:55
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-11-06 17:59

arrrhhh Udsolgt står der fanme.... Nå, kigger videre....

Kommentar
Fra : Crro

Dato : 07-11-06 18:06

ja den er svær

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 07-11-06 18:43

Jeg tror slet ikke den er udgivet (officielt) på DVD

1) http://www.danskfilmogtv.dk/content.php?page=movie&value=10076
2) Den fremgår ikke af distributørens DVD sortiment http://www.sandrewmetronome.dk/index3.html
3) Du kan jo lægge en stemme her http://www.danskedvd.dk/efterspurgte.php

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-11-06 18:44
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-06 18:56

sæt annonce i dba under købes - det kunne jo gå hen og give pote

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 07-11-06 19:13
Kommentar
Fra : Crro

Dato : 07-11-06 19:19

der er da ikke nogen dvd Maxhankat

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 07-11-06 21:02

Den er ikke udkommet på DVD endnu, den er på venteliste http://www.danskedvd.dk/sm/sm.html
så måske skulle du afgive din stemme jf. berpox' link.

Accepteret svar
Fra : maxhankat

Modtaget 100 point
Dato : 07-11-06 21:21

PARDON Crro.

Jeg var lidt for hurtig.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-11-06 19:55

>>>Crro ... har du fundet en DVD udgivelse? Ellers kommer du nok til at se det i øjnene...

http://www.kandu.dk/Spg96134.aspx#1043002

mvh berpox

Godkendelse af svar
Fra : Crro

Dato : 28-11-06 13:04

Tak for svaret maxhankat.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 28-11-06 13:23

Selv tak Crro, men det er da for flot at du giver mig points for faktisk ingenting.

Fik du nogensinde den DVD? eller nøjes du med en CD?

mvh
maxhankat

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-11-06 00:10

Crro...... det var da den mest mærkelige afslutning på et spørgsmål jeg længe har set....

Det havde da været bedre om du helt havde undladt at acceptere et svar, eller ligefrem havde annuleret spørgsmålet, da du jo ikke fik et svar der kunne løse dit problem.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 29-11-06 10:12

Ja, berbox, det synspunkt kan jeg da kun give dig ret i, jeg blev også meget forbavset over at få de points af Crro for et svar, som egentlig var forkert.
Men der kan du se, selv de dummeste kan blíve belønnet.

Mvh
maxhankat

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-11-06 20:35

Hej maxhankat - du er da ikke dum, du var bare lidt for hurtig på aftrækkeren

Skyder først, og spøger bagefter

Nevermind.......det går jo nok. Men jeg håbede da, at spørgsmålet var lukket, fordi Crro havde fundet en DVD løsning. Så skuffelsen var sandelig til at få øje på, da der netop IKKE var en løsning til spørgsmålet.....og at løsningen derfor stadig er, at der ikke findes en DVD udgivelse.

Nå, men så kom der da lidt point i spil da jeg købte svaret

mvh berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-11-06 20:37

Citat
Skyder først, og spøger bagefter

- den stavefejl var ikke tilsigtet.... der skulle naturligvis stå "Skyder først, og spørger bagefter"

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 29-11-06 22:49

berpox.

Det er jo den slags stavefejl, der bare er ikke er til at stå for; og når jeg så ser, du har forsynet dit image med min yndlingsfigur Søren Brun, så er din fejl endda helt forståelig.

Husker du, at hans hold engang vandt en baseballkamp, fordi alle på det hold, de skulle spille imod, var syge? - men han var smadderstolt alligevel.
Sådan har jeg det også

Mvh
maxhankat

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 30-11-06 00:53

Mjoooo.....nu du siger det, så synes jeg at kunne mindes en sådan peanuts episode.

Men den jeg husker allerbedst er denne:
Billed1:
Søren Brun står og hænger hen over muren, med et dybt nedtrykt ansigtsudtryk...og i tænkeboblen står der: "Jeg er et nul......."

Billed2:
Trine kommer hen og spørger hvad der er galt.
Søren svarer: "Jeg er et nul"

Billed3:
Begge ser tænksomme ud....ingen tænke eller talebobler....

Billed4:
Trine henvendr sig til Søren med bemærkningen:
"Nej Søren - ingen er et nul"......"men du er nok et 0,00000001"

.....så meget for den opbakning siger jeg bare

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 30-11-06 00:57

Iøvrigt er det den helt forkerte DVD vi har ledt efter.

Jeg tror nemlig det i virkeligheden er en filmatisering af en af Onkel Dannys bøger, eller en socialrealistisk eksperimentalfilm af Erik Clausen der spørges til....

Læs grundigt hvad Crro egentlig spurgte om:

Citat
Bardommens gade

...et manglende n kan ændre hele meningen (oh - sikke grufulde filmdrømme der toner frem på nethinden )

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 30-11-06 11:34

Milde himmel! "Bardommen" Det står der minsæl!
.
Ja men det beviser jo igen, at den menneskelige hjerne er så fantastisk god til at komplettere det
skrevne, således at vi kun læser det, vi tror der står.

Nu er det jo næsten bydende nødvendigt at spørge Crro, om det er alle os på tråden, der har læst forkert, og således helt har misforstået hans første sp.m., som måske i virkeligheden er et nostalgisk ønske, der bunder i en dyb trang til stærke drikke - eller evt. et ønske om et "møde"
med fordum tiders lokalkolorit omkring barmiljøer - - -
eller om det trods alt drejer sig om det litterære værk af Tove Ditlevsen, der er så smukt fortolket og musiksat af Anne Linnett.

Hvad ved vi? - Åh, denne uvished. . . .