/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvor finder jeg den forum
Fra : Surf
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 07-11-06 16:00

Hvor finder jeg eve community side henne. så jeg kan downloadet deres forum. hvis nogen af jer ved det. så sig endeligt til

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-06 16:10
Kommentar
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 16:13

Nej jeg vil ha samme slags forum som de har

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-06 16:15

Nu er jeg ikke helt med. Du ønsker at finde forum' for Eve??

http://community.cnhi.com/groupee/forums/a/cfrm/f/152107671

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-11-06 16:17
Kommentar
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 16:23

nej jeg vil ha en forum på min side som er Powered by eve community

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-11-06 16:29

Nu har jeg forstået.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-11-06 16:36

Vil denne side kunne hjælpe dig ?

http://eve.groupee.com/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-06 16:39
Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-11-06 00:41

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 107
- Besvarede 67
- Annullerede 50
- Slettede 1

107 ubesvarede spørgsmål?? Du er sandelig ikke nem at hjælpe med noget ?

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-11-06 04:37

vil.du -> og du kan bare lukke munden nu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-06 08:10

Du har fået svaret: http://eve.groupee.com/

..af Jakjoe.

Det er muligt du ikke ønsker at lukke dine spørgsmål? Det står dig frit for, men det er almindelig høflighed at sige tak for hjælpen.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-11-06 11:18

jamen jeg mangler og få at vide hvordan jeg kan få lov til at downloadet den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-06 11:51

Downloade?
Citat
Eve For Enterprise is a hosted service...
.
We provide unlimited bandwidth, disk space, and memberships.

Det er et online community:
Citat
Groupee, Inc. (formerly Infopop Corporation) is a privately-held company based in Seattle, Washington. We have over 10 years experience in software development and enterprise hosting for online communities.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-06 11:56

Ps. Det er ikke et lokalt hostet CMS system som f.eks.: http://www.phpbb.com/ m.fl.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-06 11:58

Pps. ...måsker derfor de skriver:
Citat
Powered by...

På de sites som benytter sig af tjenesten

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-06 11:59

Hvor kan jeg downloade TDC's Webmail system?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-11-06 15:33

surf dog sikke et temperement. Der er jo mange der har prøvet at hjælpe dig og du virker utilfreds. Alm. pli er jo at sige tak for hjælpen ellers er det jo ikke nemt at bede om hjælp igen. Vi kunne jo finde på at være lige så uhøflige som dig ved at vi alle blacklister dig