/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3410 uden sim-lock...
Fra : Linkin_noller
Vist : 471 gange
30 point
Dato : 03-01-03 16:43

Hey!
Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en Nokia 3410, dog uden simlock, men til rimelig pris?? Det gør ikk noget der er abonnement med, så længe det tillader at jeg bruger mit gamle simkort.. En jeg kender har haft købt sin på wanna-save.com til 499, uden lock, men jeg kan ikke finde det tilbud derinde længere.. Andre gode forslag?
L_N

Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-01-03 16:49

ja der er åbenbart lige kommet en prisstigning´der nu 999,- for 3410 for nogle uger siden 499,-

Kommentar
Fra : Linkin_noller

Dato : 03-01-03 16:50

ja, det så jeg...Og gider ærlig talt ik betale 999 for den!! =)
L_N

Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-01-03 17:02

hej igen! er dit sinkort telia så er den her :
http://www.tele-k.dk/

Kommentar
Fra : Linkin_noller

Dato : 03-01-03 17:14

Jeg har CBB nu, med det der telia Choise, kan jeg så osse bruge mit gamle simkort??

Kommentar
Fra : Linkin_noller

Dato : 03-01-03 17:14

Jeg har CBB nu, med det der telia Choise, kan jeg så osse bruge mit gamle simkort??

Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-01-03 17:24

jeg tror at denne side er næsten den somme som wanna-save,men den er nok låst da der stå:
Telefonerne er operatørlåste til Telia´s net. Abonnementerne er bindende i 6 måneder.så desvarre,men måske skriver de det bare ,så når man få den kan den godt,ligesom din vens kunne - somme abonnent hos somme tellekæde telia- ,men det kan man nok ikke regne med

Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-01-03 17:25

Hej igen !
så er der nyt !
se :
http://www.tele-k.dk/product.asp?product=153&page=1
ring til sonofon support ang om dit nr.kan overføres her
eller pris på unden sin-lås

Kommentar
Fra : Linkin_noller

Dato : 10-01-03 23:19

Hmm, at dømme ud fra det der står på siden, så kan jeg hverken bruge mit gamle nr eller noget! Medmindre jeg betaler fuld pris.. Hmm.. Jeg må nok lede videre.. Men tak alligevel!! :)
L_N

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-02-03 16:13

hej !
så har jeg løsnimgen,den er:
nokia 3410 til 699,-
http://www.tele-k.dk/product.asp?product=153&page=1
sim åbnet her til 150,-:
http://www.simlock.dk/
abonnen et ½år til 25,-x6=150,-
se evt :http://www.tele-k.dk/info.asp?text=4 om sonfon abonnet
pris :
699,-
150,-
50,- i forsendelse
ialt 1049,-
evt oprettelse hos sonofon ?
pris hos teledanmark : Kr. 1.299,00 inkl. moms u/ abonnement
besparelse:250,-
men grunden til at vise dette er at hvis du finder en billig evt anden telefon er det ikke så dårligt.

Kommentar
Fra : Linkin_noller

Dato : 09-02-03 20:04

Men det er jo oxe en anelse dyrt.. Altså over 1000 for den tlf...!! =)

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-02-03 20:18

debitel har på det sidste haft den til 499,-
ellers med telia fastnet er der vel nogle andre lidt billigt at få:
http://www.wanna-save.com/telefoni/
men ellers så er det de her to sider på indternettet der er gode tilbud på telefoner,måske bare ikke lige tiden !