/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
brugsanvisning sony erikson
Fra : kissan
Vist : 1830 gange
300 point
Dato : 06-11-06 23:24

Er her nogen der kan hjælpe med at skaffe Brugsanvisningen
til en Sony Erikson K700 mobiltelefon??Vil gerne hjælpe en gammel dame
der har mistet sin egen,og absolut ikke kan finde ud af den her super mobil,
og det kan jeg HELLER ikke
Knus og på forhånd tak
KISSAN

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-06 23:30

øv jeg kan ikke finde K700i men en K700???

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Der er en søge funktion på de ting i kan være i tvivl om

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 310 point
Dato : 06-11-06 23:35
Godkendelse af svar
Fra : kissan

Dato : 06-11-06 23:51

Tak for svaret Nordsted1.Ville nok helst have haft det med dansk oversættelse
men det går nok med det.
Godnat og tak herfra

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-06 07:44

Selv tak. Hvis det kniber med at forstå manualen på engelsk, så prøv at se om ikke du kan bruge linket fra TDC, selv om det ikke er til den rigtige telefon, ka det jo være nogle af funktionerne er ens