/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
leje af dvdèr over nettet.
Fra : nosus
Vist : 561 gange
100 point
Dato : 06-11-06 20:14

Er der nogen der har gode erfaringer med at leje dvdèr over internettet-
altså at bestille dvd`er , få dem sendt med posten og så sende dem tilbage.
Det ser ud til at der er en del udbydere- Hvilke er gode?
Jeg er kun interesseret i et par film i hver week-end, og billig abonnements-pris.

Hilsen nosus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-06 20:19

Hvis de er billige nok så lej du bare - det er jo ikke dig der får noget i klemme.....

Men det ville da være nemmere at køre i den "lokale" blockbuster eller tankstation og leje præcis det man gerne vil have.

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 110 point
Dato : 06-11-06 20:21

Jeg prøvede http://www.lovefilm.dk i januar måned, og det virker helt uden nogen problemer. Klart et site, jeg kan anbefale...

Jeg afmeldte mig efter 1 måned, der var den gratis prøveperiode, men fik oven i hatten ud over 1 måneds gratis film, også Mr. and Mrs. Jones gratis...

Godkendelse af svar
Fra : nosus

Dato : 06-11-06 22:14

Tak for svaret IceCap. Det lyder som et rimeligt "selskab"

V.H.Nosus

Kommentar
Fra : solling

Dato : 01-02-07 13:10

ER OGSÅ MEDLEM HOS LOVEFILM OG DET KAN KLART ANBEFALES

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 01-02-07 18:43

Jeg har i øvrigt kørt med en Streamer på bagkofangeren fra dem, fik 1 måneds gratis leje, Ice Age 2 og X-Men 3 for det.... Nemmere tjent bliver det ikke. MEN jeg synes ikke de er ligeså kvikke til at få modtaget og afsendt film som sidste år jeg var medlem.

Kommentar
Fra : solling

Dato : 20-03-07 09:46

puha jeg har desværre måtte revidere min opfattelse af lovefilm en del. I den gratis prøveperiode modtog jeg film hurtigt og uden problemer men så snart jeg overgik til alm betaling var det som om entusiasmen forsvandt fra lovefilms side. Der gik til sidst over en uge før jeg modtog film når jeg havde afleveret og da der jo som bekendt er 4 uger i en måned var det som om den gode fidus forsvandt som dug for solen og jeg har opsagt mit abonnement. øv øv øv det var ellers en rigtig god ide