/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Råhus-byggesæt-leverandør
Fra : Avant85
Vist : 3415 gange
300 point
Dato : 06-11-06 14:41

Jeg efterlyser gode og dårlige erfaringer/oplysninger om leverandører af træhuse. Jeg kunne tænke mig at bygge et træhus, som medbygger, hvor leverandøren leverer og opstiller et råhus på min sokkel og medleverer materialer til indvendig færdiggørelse.

Jeg forestiller mig et råhus, som er lukket med al udvendig færdiggørelse, og hvor materialerne til det indvendige kan låses inde i huset.

- gode oplysninger, så jeg kan nøjes med at søge på disse firmaer.
- dårlige oplysninger, så jeg er fri for at opfinde det varme vand igen igen, og for ikke at brænde "nallerne"

Vejledning i, hvad jeg skal være opmærksom på med hensyn til leverancen og kontrol af den, modtages meget gerne. AL erfaring er simpelthen guld værd i startfasen.

venlig hilsen Avant85

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-06 15:19

Mine forældre fik for to år siden bygget et Skovbohus, min mor havde selv tegnet det.

Jamen hvis jeg begyndte med alle de rosende ord, som mine forældre kan om dette byggeri,
vil du tro jeg fik procenter

Men en af de vigtige er:

ALLE AFTALER, levering, hvornår håndværkere ville komme osv. blev overholdt til punkt og prikke

Det var Skovbohuse, der lavede alt det udvendige, og så havde de private hjælpere til det indvendige

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 310 point
Dato : 06-11-06 15:20

Nååhr ja, hvis du vil læse mere om Skovbohuse, er det vel en god ide, at give dig linket

http://www.skovbohuse.dk/Default.asp?ID=406

Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 06-11-06 16:52

jeg har hjulpet på to skovbo huse, også som medbyg. De virker temelig OK

gadvide om ikke viking huse også kan, det mener jeg at huske.

findlandshuse er sikkert også gode, og billige.

Vi valgte en lokal, til råhus, ham vil jeg ikke anbefale.

Skovbo er lidt! dyre ved tilvalg/ændringer i projektet.

Michael

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 06-11-06 20:52

http://www.az-huse.dk/enfamiliehuse/byggeriet/medbyg.html

Jeg ville for nysgerrighedens skyld tage en snak med dette firma.Har fra venner hørt at disse er seriøse og til at snakke med

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 06-11-06 20:58

Sorry ..det gik lidt hurtigt i svingene herfra ....så først nu at det var træhus du var ude efter....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-11-06 08:42

Kan kun give Nordsted1 ret, Skovbo har styr på det, hele vejen igennem... og så er det kram

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 07-11-06 22:44

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-06 22:48

Selv tak, jeg håber du bliver lige så tilfreds med dit kommende hus, som mine forældre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-06 22:50

Selv tak, jeg håber du bliver lige så tilfreds med dit kommende hus, som mine forældre