/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Cs - Er bagefter....
Fra : Juvic...
Vist : 277 gange
100 point
Dato : 03-01-03 14:32

Hey .

Når jeg spiller cs.. så efter noget tid, begynder det at være bagefter.. altså mine bevægelser er bagefter ( det er ik min ping da den ligger på 20-25)
Først trode jeg at det var min computer, den var måske for varm.. eller så var det det overcloket Riva TnT2 der ik ku mer..
Men nu har jeg samlet ny computer..
P4 2.4 Ghz - 512 ddr - GeForce 4 Ti4200 - i et Xraser A5000A - så det ka ik være min computer's skyld at det stadig er bagefter !

Kan I hjælpe ?

Juvic...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-01-03 14:33

Juvic... wrote:
> Hey .
>
> Når jeg spiller cs.. så efter noget tid, begynder det at være
> bagefter.. altså mine bevægelser er bagefter ( det er ik min ping da
> den ligger på 20-25)
> Først trode jeg at det var min computer, den var måske for varm..
> eller så var det det overcloket Riva TnT2 der ik ku mer..
> Men nu har jeg samlet ny computer..
> P4 2.4 Ghz - 512 ddr - GeForce 4 Ti4200 - i et Xraser A5000A - så det
> ka ik være min computer's skyld at det stadig er bagefter !
>
> Kan I hjælpe ?

Har du onboard lydkort, eller ?
Hvis ja, så slå hardware acc. lyd fra, hvis du ikke har onboard lydkort,
hvilket har du så ?

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --
-- Cum insantientibus fuere necesse est --

Kommentar
Fra : Juvic...

Dato : 03-01-03 14:54

ja lige nu har jeg !
men i den gamle pc havde jeg Creative Sound Blaster 128

Nu har jeg onbord AC97 lyd...
men ka det virkelig sænke en s bevægelser ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-01-03 15:30

"Juvic..." <Juvic....news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:4hgR9.24235$Hl6.2564914@news010.worldonline.dk...
> Hey .
>
> Når jeg spiller cs.. så efter noget tid, begynder det at være bagefter..
> altså mine bevægelser er bagefter ( det er ik min ping da den ligger på
> 20-25)
> Først trode jeg at det var min computer, den var måske for varm.. eller
> så var det det overcloket Riva TnT2 der ik ku mer..
> Men nu har jeg samlet ny computer..
> P4 2.4 Ghz - 512 ddr - GeForce 4 Ti4200 - i et Xraser A5000A - så det ka
> ik være min computer's skyld at det stadig er bagefter !
>
> Kan I hjælpe ?
>
> Juvic...
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
hvis du kører Direct3D så prøv at skifte til OpenGL...plejer at hjælpe......

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-01-03 16:01

"Juvic..." <Juvic....news@kandu.dk> wrote in message
news:4hgR9.24235$Hl6.2564914@news010.worldonline.dk...
> Hey .
>
> Når jeg spiller cs.. så efter noget tid, begynder det at være bagefter..
> altså mine bevægelser er bagefter ( det er ik min ping da den ligger på
> 20-25)
> Først trode jeg at det var min computer, den var måske for varm.. eller
> så var det det overcloket Riva TnT2 der ik ku mer..
> Men nu har jeg samlet ny computer..
> P4 2.4 Ghz - 512 ddr - GeForce 4 Ti4200 - i et Xraser A5000A - så det ka
> ik være min computer's skyld at det stadig er bagefter !
>
> Kan I hjælpe ?
>
> Juvic...
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Om CS:

"Would you recommend this game to a friend?"
"Only if I was friends with Hitler."

Jeg har også haft mange problemer med CS selvom jeg har en helt ny computer.
Måske er spillet bare ved at være for gammelt og dårligt, for alle mine
andre spil f.eks. Medal of Honour og Microsoft Combat Flight Simulator 3
kører bare perfekt. Men det bliver nu meget spændende når det nye
Counterstrike spil udkommer. Held og lykke med dit problem

MVH

Christian Trier

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-01-03 16:35

"Holger Danske" <holger_danske@msn.net> skrev i en meddelelse
news:av43gi$ba2$1@sunsite.dk...
-klip-

> Har du onboard lydkort, eller ?
> Hvis ja, så slå hardware acc. lyd fra, hvis du ikke har onboard lydkort,
> hvilket har du så ?

-klip-

Hvor slås hardwareacc. lyd fra ??

Leif

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-01-03 16:36

Leif Poulsen wrote:
> "Holger Danske" <holger_danske@msn.net> skrev i en meddelelse
> news:av43gi$ba2$1@sunsite.dk...
> -klip-
>
>> Har du onboard lydkort, eller ?
>> Hvis ja, så slå hardware acc. lyd fra, hvis du ikke har onboard
>> lydkort, hvilket har du så ?
>
> -klip-
>
> Hvor slås hardwareacc. lyd fra ??

Mener det er i selve spillet options/audio

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --
-- Cum insantientibus fuere necesse est --

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-01-03 01:39

> "Would you recommend this game to a friend?"
> "Only if I was friends with Hitler."

*LOL*

> Jeg har også haft mange problemer med CS selvom jeg har en helt ny
computer.
> Måske er spillet bare ved at være for gammelt og dårligt, for alle mine
> andre spil f.eks. Medal of Honour og Microsoft Combat Flight Simulator 3
> kører bare perfekt. Men det bliver nu meget spændende når det nye
> Counterstrike spil udkommer. Held og lykke med dit problem

ja jeg er osse gammel (ex)cs-spiller.siden V 1.5 har jeg ikke haft andet
end bøvl med alt muligt i cs så det gider jeg sku ikke spille mere.er så
lige faldet for combat flight sim.ww II og her kommer mit OT spørgsmål ind :
cfs 3 er det godt/bedere end min gamle ww II eller er det spild af penge
for mig at opgradere ? kan du osse spille cfs 3 på gamezone som i ww II ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-01-03 11:20

"steen Meldhede" <meldhede@(NOSPAM)mail.tdcadsl.dk> wrote in message
news:3e162c86$0$47407$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> lige faldet for combat flight sim.ww II og her kommer mit OT spørgsmål ind
:
> cfs 3 er det godt/bedere end min gamle ww II eller er det spild af penge
> for mig at opgradere ? kan du osse spille cfs 3 på gamezone som i ww II ?
>
Hej Steen

Jeg har kun prøvet cfs3, så jeg ved ikke hvordan cfs2 er, men jeg er
ihvertfald glad for csf3. Man skal have en hurtig computer for selvom jeg
har en P4 2.56 og 512 ram og G Force4 grafikkort, så sker det nogle gange at
det hakker lidt og jeg er sikker på at det ikke er min computer der er skyld
i det. Men jeg har hørt at der ikke skulle være de store forskelle mellem
cfs 2 og cfs 3.

MVH
Christian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-01-03 11:45

>
> Jeg har kun prøvet cfs3, så jeg ved ikke hvordan cfs2 er, men jeg er
> ihvertfald glad for csf3. Man skal have en hurtig computer for selvom jeg
> har en P4 2.56 og 512 ram og G Force4 grafikkort, så sker det nogle gange
at
> det hakker lidt og jeg er sikker på at det ikke er min computer der er
skyld
> i det. Men jeg har hørt at der ikke skulle være de store forskelle mellem
> cfs 2 og cfs 3.

hejsa.
jeg er ret sikker på at mit cfs er den første der kom i serien og ikke
2'ern.men uha da...jeg havde da fuldstændigt svedt ud at den nye version 3
er lavet til nutidens pc'er....hvorfor jeg tror at min stakkels gamle compaq
700 mhz med riva tnt2 ultra kommer seriøst på overarbejde...æv.men som du
siger der er nok ikke den store forskel når alt kommer til alt.har du
prøvet at spille online på gamezone ? jeg får seriøst klø derinde ret tit -
men sjovt alligevel.man lærer jo af sine fejl hver gang.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-01-03 16:32

"steen Meldhede" <meldhede@(NOSPAM)mail.tdcadsl.dk> wrote in message
news:3e16baa4$0$47410$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>har du
> prøvet at spille online på gamezone ? jeg får seriøst klø derinde ret
tit -
> men sjovt alligevel.man lærer jo af sine fejl hver gang.

Jeg har prøvet at spille online inde fra spillet og der er bare mange "Røde
Baroner" derinde for jeg bliver rigtig tit skudt ned. Ligenu øver jeg mest
dogfights inde på singleplayer mod Dornier, det er ikke så svært men jeg får
da også skudt nogle enkelte ned i multiplayer =O) Men det er til gengæld
monster svært! Hvad for et Joystick bruger du? Og kan man også spille csf3
inde på gamezone?

MVH
Christian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-01-03 17:33

Hvad for et Joystick bruger du?

ja jeg havde jo et billigt saitech 130 et eller andet men indså ret hurtigt
at det ikke kunne nok.ergo blev der indkøbt 1 stk logitech Wingman digital
3D til 299,- og hvilken forskel.selvfølgelig bliver du ikke ace med det joy
her og nu men der er en hulens masse knapper på det samt regulerbar throttle
på en skyder som er en stor fordel i kampens hede.desuden øver jeg mig
ligenu i at bruge 2 af knapperne til trim af elevators hvilket gør at jeg
kan dreje meget skarp her og nu hvis det er krævet....derfor blev jeg skudt
ned hele tiden på gamezone når de andre kunne dreje meget skarpere end mig.

Og kan man også spille csf3
> inde på gamezone?

aner det ikke...jeg launcher gamet fra msn messenger under games som er
kommet der efter jeg registrede mig på gamezone

mvh steen meldhede

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-01-03 00:29

"steen Meldhede" <meldhede@(NOSPAM)mail.tdcadsl.dk> wrote in message
news:3e170d36$0$47412$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hvad for et Joystick bruger du?
>
> ja jeg havde jo et billigt saitech 130 et eller andet men indså ret
hurtigt
> at det ikke kunne nok.ergo blev der indkøbt 1 stk logitech Wingman digital
> 3D til 299,- og hvilken forskel.selvfølgelig bliver du ikke ace med det
joy
> her og nu men der er en hulens masse knapper på det samt regulerbar
throttle
> på en skyder som er en stor fordel i kampens hede.desuden øver jeg mig
> ligenu i at bruge 2 af knapperne til trim af elevators hvilket gør at jeg
> kan dreje meget skarp her og nu hvis det er krævet....derfor blev jeg
skudt
> ned hele tiden på gamezone når de andre kunne dreje meget skarpere end
mig.
>
> Og kan man også spille csf3
> > inde på gamezone?
>
> aner det ikke...jeg launcher gamet fra msn messenger under games som er
> kommet der efter jeg registrede mig på gamezone
>
> mvh steen meldhede

Ej hvor skægt =O) jeg har også et WingMan Digital Extreme og det er rigtig
godt til at flyve rundt med og især alle knapperne og gashåndtaget, og så er
det utroligt billigt i forhold til kvaliteten. Jeg har lige et spørgsmål, og
det er hvordan man Joiner et game over messenger?

MVH
Christian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-01-03 02:33

>
> Ej hvor skægt =O) jeg har også et WingMan Digital Extreme og det er rigtig
> godt til at flyve rundt med og især alle knapperne og gashåndtaget,

ja,for slet ikke at tale om den der 8 punktsknap til at kigge til alle sider
med...rent lir

>og så er det utroligt billigt i forhold til kvaliteten.

osse det,dog har min fået en mani med at trække til højre hver gang jeg lige
har startet spillet ? det kan dog afhjælpes i opsætning,men lidt træls at
skulle gøre hver gang.tror sku jeg tager det med ned til min edb-pusher (det
er 14 dage gammelt) og brokker mig.

>Jeg har lige et spørgsmål, og det er hvordan man Joiner et game over
messenger?

jeg bruger messenger V 5.0 og det er under msn games by zone com...men men
men..der er (kun) cfs 1 & cfs 2 derinde (endnu)

du kan osse prøve at downloade nogle nye fly på :

http://www.simviation.com/fsdcfs%5B1%5D.htm der er dog ikke moderne jet's
endnu,men det skal nok komme.jeg flyver både F-14 & F-18.meget sjovt og
svært når de andre snejler sig afsted...

hygge & go'nat (har spillet hele aftenen og er helt firkantet i kraniet)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-01-03 14:40

"steen Meldhede" <meldhede@(NOSPAM)mail.tdcadsl.dk> wrote in message
news:3e178ab4$0$47418$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> ja,for slet ikke at tale om den der 8 punktsknap til at kigge til alle
sider
> med...rent lir

Generelt er logitech rigtig liret, og jeg er virkelig glad for Joysticket.

> osse det,dog har min fået en mani med at trække til højre hver gang jeg
lige
> har startet spillet ? det kan dog afhjælpes i opsætning,men lidt træls at
> skulle gøre hver gang.tror sku jeg tager det med ned til min edb-pusher
(det
> er 14 dage gammelt) og brokker mig.

Når det ikke er så gammelt tror jeg sagtens du kan få det byttet. Jeg har
fået min i julegave men jeg har ikke brugt det så meget da jeg både har
Medal of Honor Spearhead og Age of Mythology =O) Men hvis du har kviteringen
så skulle der ikke være nogen problemer.

> du kan osse prøve at downloade nogle nye fly på :
>
> http://www.simviation.com/fsdcfs%5B1%5D.htm der er dog ikke moderne jet's
> endnu,men det skal nok komme.jeg flyver både F-14 & F-18.meget sjovt og
> svært når de andre snejler sig afsted...

He he det lyder vildt. Og monster svært når man kommer drønende med Mach 2

Det kunne være rigtig sjovt at lave en clan i csf3 og så virkelig blive go
til spillet. Så kunne man kæmpe mod andre flyveklaner og så lave rigtig
store luftslag.

MVH
Christian

Kommentar
Fra : Juvic...

Dato : 05-01-03 15:11

Hallo....

Ka I besvare it spørsmål....
eller snak et andet sted... får jo hele tiden mails fra jer der snakker om noget andet !!!!

:D !

Juvic !

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-01-03 10:55

"Juvic..." <Juvic....news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:4hgR9.24235$Hl6.2564914@news010.worldonline.dk...
> Hey .
>
> Når jeg spiller cs.. så efter noget tid, begynder det at være bagefter..
> altså mine bevægelser er bagefter ( det er ik min ping da den ligger på
> 20-25)
> Først trode jeg at det var min computer, den var måske for varm.. eller
> så var det det overcloket Riva TnT2 der ik ku mer..
> Men nu har jeg samlet ny computer..
> P4 2.4 Ghz - 512 ddr - GeForce 4 Ti4200 - i et Xraser A5000A - så det ka
> ik være min computer's skyld at det stadig er bagefter !
>
> Kan I hjælpe ?
>
> Juvic...
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>