/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
shoutcast og broadcasting?
Fra : crayzee
Vist : 588 gange
100 point
Dato : 05-11-06 17:00

hey jeg vil gerne prøve og lave en internet radio, hjemme fra min bolig.. jeg har kigget på shoutcast for de har en server man kan bruge(hvis man altså kan finde ud af og sætte den op)
er der nogen der kan hjælpe mig med det Step by Step ? eller ogen der har et andet forslag til en server ?

Angående regler: hvilken licens skal man så betale for at må sende sange ud på nettet? og er der andre ting man skal huske inden man begynder og sende ud?

Venlig hilsen

Morten

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-11-06 17:05

Du må kun sende det som er dit eget (rettigheder) eller det du har fået lov til.
Musikafgift skal betales til KODA.

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 05-11-06 17:08

ja men når man betaler til koda så betaler man et x antal kroner som dækker et område?

Accepteret svar
Fra : IPM

Modtaget 60 point
Dato : 05-11-06 17:55

Hej
Du kan også bruge denne

http://www.cowonamerica.com/products/jetaudio/

Det du selv laver af musik skal du ikke betale for, kun når du anvender andre kunster.

IPM

Godkendelse af svar
Fra : crayzee

Dato : 18-11-06 20:56

Tak for svaret IPM.