/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Fødselsdags kort ?
Fra : NegoZatoR
Vist : 12964 gange
100 point
Dato : 05-11-06 16:32

Har hørt fra en at der findes en hjemmeside , hvor amn kan lave fødselsdagsinvitationer ..

med bileder med eks. Peter plys .. og andre Disney .. og mange andre ting .. og så skulle man kunne printe den direkte ud ..

nogen der kan hjælpe med at finde en sådan hjemmeside ? ..

skal lave en del invitrationer til en børnefødselsdag .

på forhånd tak ..

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-11-06 16:55

Jeg vil sige til dig, du kan lave det hele selv ved og hente lidt af hvert på nettet, hvis du vil betale for alt, kan du få det som du vil ha det, men billeder kan man altid hente på nettet og alt andet og lave sine ting selv.

dr.dem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-06 16:59

Der er denne

http://www.pspvenner.dk/tutorials/invitation/invitation.htm

Tillykke med føsdagen, altså til barnet

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 05-11-06 16:59

Det er jeg skam godt klar over ..

men det her lød jo utroligt smart da , de skulle blive udskrevet i den rigtige størelse , altså så man fik uddskrevet en invitation i "bog-form" ..

hvis du forstår ? ..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-06 17:01

http://alm.nrsbank.dk/page151.aspx jeg tror det kan være svært at finde med Disneymotiver, da der er copyright på ??

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 05-11-06 17:03

- Nordsted1

Er der ikk andre layouts end lige den med bamserne ? ..

ellers .. du har fatr i det jeg skal bruge ..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-06 17:20

Hvis du bare går ind på www. pspvenner.dk kommer der mere frem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-06 17:21

http://www.pspvenner.dk/tutorials/foldekort/foldekort.htm ti hi, den er nok for vovet til en børneføs'da

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 05-11-06 17:52

mangler bare nogen billeder ..

hvor kan man finde det ? ..

og hvad er reelt til en børnefødselsdag ? ..

10 år .. ;)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-11-06 17:59

F.eks. noget omkring barnets interesser, tøjstil, idoler, musik.

Moster

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-06 18:01

Billeder. så søg på clipart

Dragen kan du vel egentlig godt bruge til en 10 års føs'da, hvis det er til en dreng

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 05-11-06 18:08

Det er til en dreng ..

tror osse jeg har fundet en del billeder .. .

Hva' Skriver man som tekst ? ..

Da det er min fødselsag vil jeg gerne invitere jer til [Sted] ? ..

det lyder dumt ? . ..

hmm . .

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-11-06 18:11

Det lyder da udmærket.

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 05-11-06 18:16

Det lyder da mærkeligt .. ? .

hva skriver man i en helt alimindelig invitation ? .. :S

Der er osse noget med S.U .. og sådan ..

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 05-11-06 18:48

Du kan da bruge teksten fra mit første link

Hej ---- navnet på den der skal inviteres

Vil du komme til min fødselsdag osv.... se i linket

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 05-11-06 18:54

Lig præcis .. :)

Godkendelse af svar
Fra : NegoZatoR

Dato : 05-11-06 18:55

Tak for svaret Nordsted1.

Perfekt .. :D

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-06 18:56

ps - nordsted1´s link - læs lige og læg mærke til at der er markeret HER for at hente med peter plys

Kommentar
Fra : blank

Dato : 05-11-06 19:00

Vores søn har lige holdt 10 års fødselsdag for klassen og jeg mindes at vi skrev nogenlunde sådan:

Nu er det endelig blevet min tur til at fejre 10 år fødselsdag. Jeg vil derfor blive meget glad, hvis du har lyst at komme og fejre den med mig:

Vi skal mødes på xxx, Lørdag den 4. oktober 2006

Vi starter med at få dejlig mad og drikke og bagefter skal vi hygge og lege. Har du lyst til skattejagt, så glæd dig, for vi skal ud og finde skatte.

Din mor eller far skal ringe og fortælle om du kommer, senest den 2. oktober 2006.

Jeg har et program (købt i US) hvor man kan lave indbydelsen i forskellige bogform. Jeg tror, at vi valgte et billede at vores søn på forsiden og indeni kortet en fodbold. Bagpå skrev vi sønnens ønsker i den prisklasse, klassen er blevet enige om.

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 05-11-06 19:11

-blank

okey , hvordan kommer jeg til at få fat i det ? ..

Hvad hedder programmet ? .. :)

Kommentar
Fra : blank

Dato : 05-11-06 19:14

Ved egentlig ikke om det kan købes over nettet, men surfer lige omkring - vender tilbage.

Kommentar
Fra : blank

Dato : 05-11-06 19:27

Her findes der mange:

http://greeting-card-software-review.toptenreviews.com/?ttreng=1&ttrkey=greeting+card+software

jeg selv har american greetings (create a card). Den viste version kender jeg ikke, men mit er også købt for omkring 7-10 år siden. Med den version jeg har følger der 2 cd-rom med fyldt med tegninger/fotos. Samtidig er der et lille redigeringsprogram med, men det kan ikke særligt mere. Det er min mening, men jeg elsker også at lave mine kort selv og mine krav er nok derfor til mere avancerede redigerings-redskaber.

Held og lykke

Kommentar
Fra : blank

Dato : 05-11-06 19:36

Ved nærmere gennemlæsning kan jeg konstatere at det program jeg har og virkeligt er glad for, er udgået for markedet og fåes ikke længere.

Men jeg er sikker på, at de andre kan er ligså gode, har blot ingen erfaring med disse. Nogle gange når man køber en printer følger der et software program med som greetings card.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-06 19:50

Blank... det program har jeg også, du har nok ret i at det er 10 år gammelt. Men skal man endelig ud og investerer så tror jeg at Poplicher er bedre, der kan man også lave visitkort??

Kommentar
Fra : blank

Dato : 05-11-06 20:00

Nu kender jeg kun publischer for mange år tilbage og mindes at det var besværligt. Det er selvfølgeligt blevet mere brugervenligt siden. Mindes dog at Publischer er mere egnet til at designe hjemmesider og alligevel ikke. Min bedre halvdel har tidligere brugt dette til hjemmesider og valgte andet software pga. opsætning mv.

Bortset fra dette så kan mit program nu også lave visitkort, labels mv.. Måske fordi at jeg har gold udgaven. Men det er jo en jungle at finde det rette software. Man skal virkelig vide, hvad man har brug for og også får brug for.

Synd at jeg ikke vidste dette for 2 mdr. siden. Jeg har netop været på besøg i Californien og kunne da godt have købt noget greetings card software med hjem. Blot som Kandu tjeneste

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-06 20:09

Mit publischer er nu også gammelt, jeg har ikke brugt det i mange år, jeg brugte det mest til fødsesdagskort og visitkort, jeg mindes ikke jeg kunne bruge det til hjemmesider, eller også har jeg lykkeligt glemt det

Når nu du ved hvad du skal lede efter som kandu tjeneste, kan du måske finde det på nettet??