/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gratis Julekalendre ?
Fra : snoopy_2
Vist : 976 gange
50 point
Dato : 05-11-06 12:43

Okay . Ve da bare virkelig ikk hvor jag skal ligge det her emne såeh endte med at blive her

Overskriften siger lidt sig selv..
Hvor kan man få gratis julekalendre.. ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-06 12:44

Diverse tankstationer plejer at have nogle

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-06 12:44

ofte følger der også nogle med i ugebladene når vi kommer nærmere december

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 05-11-06 12:48

Hmm bor i nærheden af Q8 og statoil og shell kunne de ske at ha en gratis julekalender ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-11-06 12:49

Er det ikke lidt tidlig, jeg bliver helt stresset når snakker om julekalender den 5. november vent lidt endnu så bliver alle julesiderne aktiveret, blandt andet en hvor du kan få en gratis kalenderlys til skrivebordet, jeg er ikke sikker på mine link virker, så klap rensdyret og stil spørgsmålet igen om ca. 3 uger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-06 12:49

Ja, det tror jeg, men jeg tror nu også du er for tidligt ude

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 05-11-06 13:08

Kan godt være, men skal snart til Malta i 2 uger så er helt bange for at jeg ikk når noget ;D

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-06 13:16

Du kan nå meget på to uger men spørg på tanken, om de får julekalendre, og hvis, hvornår de får dem??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-11-06 13:41

Det er netop en god idé at starte juleplaner tidligt.

Hvorfor får folk ellers stress hver jul?

snoopy_2 - du når det, for du er i god tid - planlægning er alt!

Moster

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 05-11-06 16:35

isbilen????? og ja, tankstationer. banken måske???

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 05-11-06 19:35

Vent til januar - så er der masser af gratis julekalendere at få - så gemmer du dem til næste jul - se det er at være i god tid - eller hur ???

hele året - det er det jo næsten alligevel.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-06 19:51

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-06 20:26
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-06 20:28

Ps. </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 05-11-06 21:30

se her: http://debat.jubii.dk/227/gratis+julekalender+_223273.html
der bliver stillet samme spørgsmål og givet et par svar!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-11-06 21:42

Godt jeg har så dårlig en hukommelse....

Jeg bruger bare dén fra sidste år

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-06 21:49
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-06 22:43

Hva' molo, skal der spilles lemming hvis ikke julekalenderen når at udkomme inden snoopy_2 skal rejse??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-06 23:01

Jule Lemmings har 24 baner = Een til hver dag

Hvis det bli'r jul i år?

http://www.sitecenter.dk/liina/nss-folder/temp/santafinland.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-06 23:08
Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-11-06 23:21

lav dem selv.
brug f.eks. nogle af årenes dejlige fotos eller andet , som ungerne og du selv kan lide - og så opstår spørgsmålet "kan du huske...."
og det er da hyggeligt. også at lave de der to stykker karton med lågerne og så at finde lige de helt rigtige fotos.
ja, jeg tror sågu', jeg selv vil i gang.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 06-11-06 14:39

Ej hvor smart... med en "foto"-julekalender! Det vil jeg lave!!! til... ja... det ved jeg ikke endnu! :) men det er da hyggeligt... til en anden. til én selv kan man jo købe et par poser slik/chokolader, åbne poserne, dele indholdet i 24 bunker - nogle lidt større end andre - og så pakke bunkerne ind i sølvpapir. så blander man rundt i dem og skriver tal på pakkerne. eller man kan bare lægge dem i en kurv og hver dag åbne noget nyt og spændende... sidste år fik jeg en the-julekalender. eller faktisk to. en med brevte (en ny til hver dag) og en med frisk te, hvor jeg hver advent fik en stor pose frisk te og de andre dage en lille pose frisk te. man kan købe te-pakkekalendre i te-butikker, men de koster ofte 200-400 kr. derfor købte min bonusmor små "smagsprøveposer" for 5 kr. stykket, og så blev det jo ikke så dyrt... Fantastisk gave! ny te hver dag! og man udvider sin... tehorisont? :) Man kunne jo gøre det samme med chokolade... eller gemme et ordsprog eller en vittighed bag hver låge?

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 15-12-06 17:06

man kan lige nu få chokoladejulekalendre i aldi for 3 kr!