/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Angående Pay-Pal (e-bay)
Fra : snegommsj
Vist : 445 gange
50 point
Dato : 05-11-06 11:49

Hejsa! - Jeg ved ikke om det er under dette emne-men jeg kunne ikke finde andre-der passede så jeg prøver her.
Jej handler en del på e-bay - og betaler mine køb med Pay-Pal -som jeg har været meget glad for at bruge.
Men nu har jeg imidlertid fået et problem- da jeg har fået et nyt Visa-Dankort . Så skulle man jo mene at man bare kunne lave det om -men jeg kan simpelt hen ikke finde stedet på e-bay -hvor man gør det?? Hver gang jeg prøver at oprette f.sks -ny konto -får jeg at vide at jeg skam har en i forvejen - hvilket jo er med det gamle kortnr. som ikke dur. Er der nogen der ved hvor man ændrer- sine kreditkort data - eller er det ikke muligt helt at fjerne kontoen .- og simpelthen oprette en helt ny fra starten af igen. Håber meget der en af jer lyse hoveder der kan hjælpe mig . På forhånd tak...........mhh Mogens...

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 05-11-06 14:02

jeg kender ikke Pay-Pal (e-bay) men HVIS det er grati så slet dig og opret igen

Accepteret svar
Fra : Klojs

Modtaget 50 point
Dato : 05-11-06 15:34

Du skal vel ikke ændre kontooplysninger på ebay vel ?

Du skal ændre det på paypal.

Login - Profile - Creditcards i midterste kolonne - klik Add - tast dine nye oplysninger - klik Add card nederst.

Bagefter sætter du prik i dit nye kreditkort og klikker på Make primary.

Derefter kan du så sætte prik i dit gamle kort og klikke Remove.

Hvis du vil ændre det hos ebay, så prøv at logge ind der. Gå til My ebay og ude til venstre lidt nede står der My account og der kan du vælge Personal information. Nede i bunden kan du klikke på Edit ude til højre for Credit card og der indtaste dine oplysninger.

Jeg ved dog ikke om de gamle bliver slettet eller hvordan, men de bruger jo kun kortoplysningerne til selv at trække salgsgebyrerne, så det kan vel ikke gå helt galt for dig

Godkendelse af svar
Fra : snegommsj

Dato : 05-11-06 21:07

Tak for svaret Klojs. Det lykkedes 1000 tak til dig . mvh Mogens.....