/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Selvud- og indpakkende menuer ! Hvordan ~
Fra : ryager
Vist : 437 gange
30 point
Dato : 03-01-03 12:56

Det forekommer mig noget vanskeligt - som menu- og navigationspanel - at konstruere elementer, der selv pakker ud eller ind, når musen bevæges henover. Eksempelvis PROFIL . Ved musens bevægelse herover kunne rulles en menu ud, med underpunkter som f.eks. Virksomhed, medarbejdere osv..osv.., som så igen kunne vælges af den besøgende.

Men hur ?

venlig hilsen
Vagn

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 30 point
Dato : 03-01-03 14:32

Prøv at se på
http://www.egenhjemmeside.dk

der findes en række af den slags menuer som er lige til at downloade og der findes en grundig instruktion også på www.egenhjemmeside.dk

Kommentar
Fra : als

Dato : 03-01-03 15:40

Mange tak for points og god weekend. Hilsen als