/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bærbar skræm
Fra : tiemaster
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 05-11-06 09:11

hej jeg har lige købt en bærbar så ville lige høre om det er normalt er noget mørkt en hvis jeg så sætter strøm til den er den som den skal være..
er det for og spare strøm eller er der noget galt med skræmen

vh Tiemaster

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 50 point
Dato : 05-11-06 11:08

Dells bærbare Inspiron husker den lysstyrke du havde på sidst, du kørte på batterier.

Altså: Den lysstyrke du indstiller på (med de blå taster) husker den til næste gange du bruger batterier - det kan være dæmpet lys eller fuldt lys. Prøv det selv ved at tage strømstikke ud og i.

Når der er strøm på er der altid fuldt lys på.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-11-06 11:09

En bærbar lukker ned for strømforbruget når den kører på batteridrift for at holde så længe som muligt.
Og din processor (cpu) bliver sat ned i hastighed.

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 05-11-06 12:56

Tak for svaret myg.