/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hva´ filan er DET???????
Fra : yearhouse
Vist : 623 gange
100 point
Dato : 04-11-06 11:13

Det hér er nu noget nyt for mig:
Når jeg tømmer papirkurven, kommer den sædvanlige meddelse: "Vil du slette xxxxx elementer?"
JA, siger jeg.

Men en gang imellem viser mit skrivebordsikon en fuld papirkurv selvom jeg lige har tømt. Hvis jeg så trykker "tøm papirkurv" igen, kommer meddelsen:

"Vil du slette WINDOWS?"

Det si´r jeg sq nej til.

Men hva´ filan sker der?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-11-06 11:24

Det lyder som en af de der vedhæftede drillefiler.

Jeg så den for en del år siden - den lader som om at hele din harddisk bliver slettet.
Men vær lige lidt forsigtig - det er jo ikke sikkert, at det bare er en drillefil.

Vent til der kommer en som ved noget mere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-06 11:24

Deler du mapper med en anden på netværket? Der er vel ikke en 'anden' indover via fjernskivebordet eller noget?

Når det sker igen, så prøv at vælge: Åbn (..ved højreklik på papirkurven)
..så kan du se om det drejer sig om en fil eller et bibliotek, samt hvor det evt. ligger henne.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-11-06 11:42

http://www.tweakup.dk/forum/read/111645/

samme problem her ... nogen der finder svaret så kan de svare i ovennævnte tråd med henvisning hertil samtidig

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 04-11-06 11:47

Gå i Start/Kør og skriv chkdsk /f (husk mellemrum). Du får at vide at drevet er låst. Tryk J og tast <enter> genstart, og så kører chkdsk. Når Windows åbner igen burde det være løst.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-11-06 11:50
Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 05-11-06 11:27

Tak for svaret stl_s. DET hjalp sq

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-11-06 14:16

Godt det virkede . Tak for point og stjerner.