/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DVD drev- hvilken dre er gode
Fra : EiHaBr
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 04-11-06 11:01

Hej alle.
Kort og godt
Ved nogen noget om hvilke DVD drev der er rimelig gode, særlig af de billige, jeg har læst i et blad at Phillips ved en test ikke var god, om det kun var den ene ved man ikke.

Tak - Hilsen Eigil

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 04-11-06 11:09

Har selv, og brugt Verbatim, der også er rost flere steder...

mine erfaringer er også positive...

Køber dem hos

http://www.billigmedien.de/shop/

man kan også hente selv hvis man er på det strøg

/ Henrik

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 04-11-06 11:33

Jeg købte min Philips DVD dual layer brænder drev i Bilka på tilbud for et år siden, 350kr vistnok det er længe siden, den fungerer som den skal, men måske har jeg bare været heldig

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 05-11-06 12:52

Hej

Har selv Lite on, og haft dem i flere forskellige hastigsheder, og udgaver "plextor billigmodel" blev de betegnet i starten er godt tilfreds da de er billige pålidlige og kan det hele

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-11-06 18:01

Alle drev idag fungerer perfekte, jeg ville bare gå efter det billigste.

Jeg har selv 2 stk. BTC

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 11-11-06 21:04

Hej hermed en tak til alle.
Alle svar var gode en var endda med en link til en god adresse hvor man kan købe billige ting, men, jeg kan kun give point til en og dem må jeg hellere give til o.v.n. da dette svar omhandlede Phillips DVD og det var jo med i spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 11-11-06 21:04

Tak for svaret o.v.n..