/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Freelotto.com
Fra : halloodk
Vist : 7841 gange
50 point
Dato : 03-11-06 23:51

Er der nogen der kender til det her ?
www.freelotto.com

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-11-06 23:55

Jeg kan forestille mig at du starter med at vinde, og så skal betale for at fortsætte.

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 60 point
Dato : 03-11-06 23:58

"IF YOU DON'T WANT TO RECEIVE AND CONSIDER SPONSORED ADVERTISING MESSAGES FROM FREELOTTO, PLEASE DO NOT JOIN FREELOTTO OR ANY OTHER SITE OWNED AND OPERATED BY PLASMANET."

det fortæller de lever af at spamme dig helt vildt ... *S*

D9N

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 04-11-06 08:19

Tror det er fup.......

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 04-11-06 09:30

HOLD DIG LANGT VÆK FRA SÅDANNE TING.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-11-06 11:32

Det var da pussigt.
De mail fra kandu, om netop dette spørgsmål, røg direkte i google's spammail-mappe.

Andre mail før og efter kommer ind normalt.

Så mit råd er også:
Hold nallerne væk fra den frilotto................

Godkendelse af svar
Fra : halloodk

Dato : 04-11-06 20:05

Havde ikke set den der, tak. Og tak til alle der svarede.
Tak for svaret D9N.

Kommentar
Fra : torben68

Dato : 08-12-06 00:59

ja hold dig endeligt væk fra dem, de starter med at skrive til dig at du har en million der bare venter på at du skal melde dig til, når du så først har gjort det bliver de ved med at hæve fra din konto til du får spærret dem i din bank, gevinster dem er der ingen af, men lokke det er de sku gode til, stakkels de fristede sjæle der bider på dem

Kommentar
Fra : kit84

Dato : 21-10-07 20:49

Fik en overraskelse igår, da der pludselig kom et popup vindue fra FRELOTTO hvor der stod at jeg havde vundet lidt over 2000 dollars og at jeg bare lige skulle skrive nogle oplysninger så de vidste hvor de skulle sende checken hen. Da jeg så gik videre ind i det havde jeg pludselig over 1 million dollars og hvis de skulle sende checken, skulle de bruge mine dankort oplysninger?? Meget mærkeligt...
Efter at ha' undersøgt sagen nærmere, fandt jeg ud af at der var to slags FREELOTTO, en der var legal nok, og en hvor de tømmer ens konto. De advarede faktisk i den rigtige om at der var nogle svindlere igang, og viste nogle eksempler på det.

Så hvis du ikke har meldt dig til og betalt for at være med, kan du altså heller ikke vinde noget

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 14-03-08 18:26

den rigtige freelotto (der befinder sig i USA) skriver navnet: FreeLotto. svindlerne skriver navnet: FREELOTTO U.K
den rigtige underskriver mailen: Sincerely,
Kevin J. Aronin
Chairman & CEO
svindlerne underskriver mailen: Sincerely,

Mr.Kelvin J. Aronin
Chairman & CEO

Altså Kelvin i stedet for Kevin

Kommentar
Fra : MadsX

Dato : 05-04-08 11:32

Fik ellers en mail hvor de skrev:
Sincerely
Kevin J. Aronin
Chairman & CEO

Men så når jeg skulle få pengene over check, spurgte de alligevel om kontooplysninger. Så gad jeg sgu ikke :P

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 05-04-08 14:22

Man skal aldrig tro man har vundet noget , hvis man ikke har deltaget! Man skal aldrig give sine bank/kontooplysninger! Man skal aldrig betale for at få udbetalt en gevinst. Hvis det koster penge at sende gevinsten kan de jo bare trække det fra inden de sender.
Jeg spillede FreeLotto ca. fra 2003 til 2005 uden problemer, men holdt op da man ikke længere kunne spille gratis mod at man svarede på et forbrugerspørgsmål.

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 15-04-08 13:53

Mange tak - så sparede jeg da mine point
Venligst, Kryds.

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 15-04-08 13:57

Hovsa - der var jeg nok en tand for hurtig. Mine point forsvandt alligevel. Minder det ikke lidt "freelotto" froud?

Kommentar
Fra : laban82

Dato : 11-01-09 18:34

Hej jeg vil bare lige høre om Freelotto er svindler eller om det er rigtigt om jeg har vundet jeg vil være helt sikker på sagen

Hilsen Kenneth Aagaard Hansen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-01-09 18:37

Hvis du ikke har spillet med en indsats - kan du heller ikke vinde noget.
Men alle kan blive fuppet.