/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
barnedåb hvad skriver man ??
Fra : babee
Vist : 1599 gange
100 point
Dato : 03-11-06 22:13

hjsa jeg er ved at skrive et kort til min lille niece. men hvad skriver man jeg vil gerne have ord som livet, oplevelser , lykke,og gælde med i teksten nogle der har nogle gode ideer?? hilsen babee

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-11-06 22:53

Kunne du ikke skrive et vers eller to fra "Barndommens land" -
http://www.mosegrisen.dk/sange/Barndommens%20land.htm

Kommentar
Fra : babee

Dato : 03-11-06 23:27

nej det var nu ikke lige det jeg tænkte

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 03-11-06 23:35

Hvad skal hun hedde?

Du kan evt. bruge hvert bogstav i hendes navn og finde på et andet ord, der starter med pågældende bogstav.

Moster

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-06 23:55

Hvem du end er? Så velkommen til livet... § ¶ ¶_¶_¶ ¶ ¶¶¶ ¶ ¶_¶

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 04-11-06 08:33

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-11-06 10:59

Det var hurtigt!

God fornøjelse!

Moster