/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
ændre billedeformat
Fra : dansk.no
Vist : 507 gange
31 point
Dato : 03-11-06 17:53

jeg havede engang et lille program til at ændre billedeformat. feks fra jpg til gif. men jeg kan ik huske hvad det hedder.
har i et link til sådan et program

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 41 point
Dato : 03-11-06 17:57

du kan forandre formatet bare ved at trække billedet ind i ms paint og gemme i et andet format

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-11-06 18:15

Dette program kan gøre det http://perso.orange.fr/pierre.g/xnview/endownloadwin32.html og det er gratis.

Du kan konvertere både et eller flere billeder af gangen.

Programmet kan en masse andet, jeg er ved at lave nogle anvisninger her http://tips.bsjh.dk/ og der vil efterhånden som tiden tillader det komme mere. Bare tryk på XnView nederst.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : dansk.no

Dato : 03-11-06 18:28

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 18:30

selvtak

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-11-06 18:57

Bent Juul.
Jeg beder om tilladelse til at lægge din side ind som tip.
Ikke for at få point men bare for at kunne have det i favorit-mappen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-11-06 19:15

Du er meget velkommen e.c den giver næppe mere end 2*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 19:17

bentjuul 5 ***** herfra på forhånd

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-11-06 19:19

Det sk... lige meget med stjernerne...............men det at have henvisningen et sted.

Kommentar
Fra : miritdk