/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billeje?
Fra : casperS
Vist : 1156 gange
100 point
Dato : 03-11-06 17:39

Hej vi er tre stykker der tager et smut til wales her den 9. november og vi har tænkt os at leje en bil fra London Stansted (Airpot) - til Wales, og så leje den i 4 dage.

Så er det jeg spørger, er der nogle der ved et billigt sted vi kan leje?
Har kigget på Ryanair´s hjemmeside da det er der vi har købt flybiletterne, men det kunne jo være der var et billigere sted....???

På forhånd tak, Mvh. Casper

Kommentar
Fra : pve

Dato : 03-11-06 18:50
Kommentar
Fra : casperS

Dato : 03-11-06 19:02

Tak forholdsvis billigt... men, har glemt at nævne at føreren kun er 22år og aldersgrænsen er på 23år, så det går ikke, desværre.

(Nogle der ved om 23år er mindste alderen over det hele der over, for at leje en bil?)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-11-06 19:44
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-11-06 20:49

Husk at få fuld forsikring.

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 04-11-06 14:31

Hejsa

Da jeg var i Florida i foråret benyttede jeg dette irske site http://www.argusrentals.com/reserve/requestquote.asp

De har også et dansk kontor men her er de meget dyrere (?????) uden forklaring så derfor bookede jeg på sitet og fik en lækker ny cabriolet og ingen problemer. Deres restriktioner er som følger:

The minimum age is as follows: 23 years for car groups: MCMN, ECMN, CCMR, ICAR, ECAN; 25 years for groups: ICMR, SCAR, PVMR, IWMN. Italian/ Spanish licence holders - minimum age 30 years. Drivers between 23-24 will be subject to a young drivers surcharge.

God tur Bluesky

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 05-11-06 18:45

Citat
Enterprise Rent-A-Car Age Policy for UK Car Rentals*
For Car Classes A, B, C, D: Renter must be aged 21 or above.
For Car Classes E and above, including vans and people carriers: Renter must be aged 25 or above.

*Age Policy may vary by location; please contact the renting branch directly if you have questions. (Use our Location Search feature located on the navigation bar at the top of the page to find the address and phone number of a branch.)

aner ikke hvad klasse bogstaverne står for

http://www.enterprise.co.uk/car_rental/home.do

tag til usa på ferie - så er reglerne mere lempelige

Godkendelse af svar
Fra : casperS

Dato : 05-11-06 19:24

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-06 19:26

selvtak og hav en god ferie