/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Tyverialarm villa udskifning
Fra : vagn2901
Vist : 3233 gange
200 point
Dato : 03-11-06 12:36

Vi har i ca. 15 år haft en tyverialarm fra JC-EL af mærket secura-alarm.
Nu vil den ikke mere og skal udskiftes. Er der nogen der har gode erfaringer med alarmer?
Vi ønskerikke tilslutning til sikkerhedsfirma.
Vagn

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 12:40

søg på skafor godkendte tyveri alarmer - men uden overførsel til kontrolcentral har den ingen anden virkning end eventuelt at kunne alarmere jer selv eller naboer (hvis nogen er hjemme)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-11-06 12:48

Der kommer alligevel ikke nogen ud fra kontrolcentralen, til et alm. hus før der er gået en time.
Så meget larm som muligt afskrækker/stresser de fleste.
Gode naboer er den bedste alarm.............altså hvis de er hjemme.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 13:20

e.c - nej der kommer ingen ud fra nogen kontrolcentral - dem der sidder der ronderer ikke - det gør vagtfunktionærerne der kører rondering og patrulje ;.(

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 13:22

vagn 2901 - sådan som du vil bruge din alarm er der ingen særlige krav - der reklameres her og der og alle vegne med tyverialarmer til private

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 03-11-06 15:21

http://www.g4s.dk/

før falck
der kan du godt få uden at være tilkoblet en central
vi har en med overvågning men da jeg snakkede om opsigelse
fik jeg et tilbud uden overvågning

Accepteret svar
Fra : dansk.no

Modtaget 200 point
Dato : 03-11-06 18:01

jeg har en fra bauhaus der hedder gripo. den er super go, og larmer ad helvede til.den er desuden godkent i dk.giver fradrag på indboforsikringen.
der kan desuden fås alt i ekstraudstyr til gripo.feks har jeg kodetastatur,fjernbetjening,rotorblink,panikalarn,og ekstra udendørs sirene.
der er kun en ting som gør en alarm effektif..LARM!!!!

Kommentar
Fra : dansk.no

Dato : 03-11-06 18:03
Kommentar
Fra : 1133

Dato : 04-11-06 10:17

hej dansk.no
husker du også at sætte den til hvis du lige er inde ved naboen
hvis ikke så vil jeg råde dig til at ændre din forsikring
da den ikke dækker hvis du får indbrud når du får rabat

Godkendelse af svar
Fra : vagn2901

Dato : 13-11-06 23:33

Tak for svaret dansk.no.
Jeg fulgte dit råd og er ligeså tilfreds som du.
Vagn