/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Store bøger med papsider
Fra : eskild8720
Vist : 782 gange
100 point
Dato : 03-11-06 10:46

Er der nogen som kan hjælpe?for nogle år siden købte jeg nogle store bøger med klassiske eventyr.den er 38cmx48cm og med tykke papsider.
Illustreret af :Maria Grazia Boldorini.
Indeholder:
Tornerose
askepot
Feen ved brønden
Æselkostumet
Pinoccio
Bogen er fra 1991
Importet in Europe by:
Eropean Wholesale BV
Plesmanstraat 4
2722 NV Zoetermeer

bogen er skrevet på dansk.De kunne købes sammen med andre børneting feks. noget fra Disney(mindre bøger med en spilledåse bla.)
Det var ting som sælgere lagde i virksom - heder hvor personalerne så kunne bestille og de kom så en uge efter.
mener prisen for bøgerne var ca. 49.-
Hjælp søges vil gerne bruge dem igen.(til julegaver)hvor kan de købes?
mvh Dorthe

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-11-06 14:53
Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 04-11-06 18:48

meget godt men det er ingen af dem ,den er lyserød på forsiden meget princesse-agtig
Dorthe