/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spool32 har medført en fejl...
Fra : soche
Vist : 326 gange
20 point
Dato : 03-01-03 07:49

Når vi starter vores com op får vi meddelelsen: Spool32 har medført en fejl i Spool32.exe. Spool32 lukkes. Vi har - desværre - Windows ME i kombination med en Epson Stylus printer. Hvad kan vi forsøge ?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-01-03 08:02

Jeg har også Windows ME, men jeg er nu glad for det.
Bortset fra det, så kan du måske finde en løsning på
problemet her: http://support.microsoft.com/?kbid=190825>

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 03-01-03 08:05

Du skulle vel ikke have fjernet en virus fornylig?

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 30 point
Dato : 03-01-03 08:23

Her er en workaround jeg har brugt i lignende situationer.

Geninstallere windows printer styring ved at "tilføje en ny printer" og vælg en andet mærke fra listen, end den du har, og sæt den op til udkrift til fil. Derved overskrives filerne spool32 m.fl. samtiddigt med den nye printers drivere indlæses.

Får du meddelesen at en fil er ældre end den allrede installeret skal du tvinge den til at overskrive alligevel. Du skal så opdatere din windows via microsoft.

Så er det blot at fjerne den "nye" " falske" printer.

mvh, Ke'Fir, m.a.