/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
GIMP, dansk manual.
Fra : richardt
Vist : 5531 gange
100 point
Dato : 02-11-06 15:19

Jeg har lige installeret GIMP 2.2 men kan ikke finde en dansk manual. Findes den og hvor.
Der er også noget med at bruge en browser til hjælpefunktionen, hvor in initierer man mon den.
Jeg vil gerne lave lidt med lag og det ser ud til at Gimp kan bruges til det.
Mvh Richardt

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-11-06 15:48

Tror ikke der findes en dansk. Mener der en på norsk og svensk.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 02-11-06 16:27

Citat
Current user's language: vælg Danish (da)
All user's language: vælg Danish (da)
.....

versions forskel ???

http://www.netoplysning.dk/foreningsservice/it-service/gimp---billedebehandling

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 16:32

alternativt kan du jo bruge photofiltre der har dansk sprogfil - kør lidt ned af siden

http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html

uhyre nemt at bruge og kan mere end det umiddelbart ser ud til

Godkendelse af svar
Fra : richardt

Dato : 12-11-06 10:36

En stor tak for svaret miritdk.
Jeg er i fuld gang med at prøve at forstå GIMP ,det er lidt svært, men jeg prøver alligevel.
Også en tak til de andre der svarede på mit spørgsmål.
Mvh Richardt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-06 10:38

jamen tak - og rigtig god fornøjelse