/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Bil med hund stjålet
Fra : vaxen
Vist : 648 gange
50 point
Dato : 02-11-06 14:53

Set på usenet:

http://ekstrabladet.dk/112/article239701.ece

"Hej Alle

Vil I ikke være så venlige at holde udkig efter en mat sort Toyota
Hiace
varevogn, gammel model. Den blev stjålet ved City 2 i Tåstrup onsdag
d. 1.
Nov 2006 kl. 13.30 Bilens nummer plade: TS 95 903. Tyveriet er meldt
til
politiet.

Der sidder / sad en schæferhund i et bur bag i bilen. Øretatovering
nr : T
29 212 Hunden er en sort hanhund, sort/gul med meget mørke
aftegninger og
han har gråt 'skæg'.
Han er 5 år og venlig over for mennesker.

Dusør gives på 1000 kr. for oplysninger som fører til fundet af
hunden.

Ejer af hunden : Lars Hansen telefon : 60 93 82 82 mail :
lars-satoriscannon@connexnet.dk

Evt. Mikkel telefon : 40 51 21 35

Send gerne mailen videre til alle I kender!

Tak"

Vaxen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-11-06 16:19
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 16:40

lagt i huskelisten

gid dog den vovse havde siddet frit og været modbydelig og bidsk

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 02-11-06 18:03

Sikke dog noget, man tør næsten ikke tænke på hvad sådanne mennesker kan finde på at gøre ved dyr. men forhåbdentlig har de bare lukket hunden ud eller noget. eller efterladt bilen så den er til at finde et sted. Ellers stakkels hund.

Vi hører gerne hvis der bliver fundet ud af noget

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-11-06 18:13

ja, det er noget rigtig skidt - det er bare om at få bredt budskabet ud, så er er mange, der ikke efter både bil og hund...

Jeg håber, den bliver fundet og siger selvfølgelig noget, hvis jeg hører noget.... Ligesom jeg håber at høre noget fra jer andre

Vaxen

Kommentar
Fra : Petra007

Dato : 03-11-06 08:30

Vi holder øje med både køretøj og hund - stakkels den, hvilken traumatisk oplevelse.

Kommentar
Fra : hundelene

Dato : 03-11-06 09:41

Budskabet er noteret og sendt videre. STAKKELS hund, den må være godt forvirret!!!
Held og lykke med at finde den

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-11-06 13:22

jeg har puttet en lap med numrene på bil, hund og tlf. i lommen. Så kan jeg checke alle de matsorte varevogne, jeg kommer forbi...

Og hvis nogen hører noget om at hund eller bil dukker op, så fortæl det lige her, ikke?

Hunden hedder forøvrigt Cannon, -rart at vide, hvis man møder ham...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-11-06 13:43

Jeg tror desværre at det er hunden tyvene er "gået" efter og ikke bilen.

Jeg hørte i radioen i dag, at det var en "præmie schæfer", der sad i buret.

Håber da inderligt at den kommer tilbage til ejeren, men tvivler meget på, at det vil ske.

Hunden sidder ikke mere i bilen (tror jeg)

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-11-06 09:19

Jeg ved ikke rigtig, hvad de er gået efter. Det er rigtigt, at hunden er noget speciel og i høj kurs. Den var en af de meget få danske hunde, der deltog ved WM for brugshunde for kort tid siden.
Og netop derfor bliver det nok lidt svært at få noget ud af tyveriet.

Mennesker, der kender schæfere indgående, der kunne finde på at købe en så højt "dekoreret" hund ville ikke købe den, da de ved, den er stjålet - og mennesker, der ikke gør, vil næppe give prisen, den er værd. Heller ikke på det sorte marked...

Jeg ved det ikke... Jeg håber ihvertfald det var bilen, de gik efter og at hunden meget snart bliver fundet.

Vaxen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-11-06 15:03

Næ... En registreret hund har (heldigvis) ingen værdi for andre end ejeren... Uanset præmieringer... Det er kun ejeren, der kan sælge den.

Og når den oven i købet er efterlyst.....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-11-06 18:06

Puuuuha.... Hunden er nu fundet:

"....hunden
fundet igen, blev indleveret til Frederikssund Politi, Fredag - Bilen
mangler dog stadig..."

Sakset fra usenet

Vaxen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-11-06 18:08

Nårh! Det var godt! Skidt med bilen..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-11-06 18:11

Dejligt at den er kommet tilbage til ejeren.

Jeg læste denne artikel i BT

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=479856/

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-11-06 18:16

Hvorfor skriver BT sådan d. 4., hvis hunden er kommet tilbage til ejeren allerede d. 3.?

Vaxen, kan vi stole på oplysningen fra Usenet?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-11-06 19:09

Uha Birgitta, det ved jeg jo reel ikke. Den, der skriver at hunden er fundet er den samme, som i første omgang skrev efterlysningen. Måske derfor har jeg bare taget det for gode varer....

Men... Jeg håber da, at det er BT, der ikke er godt ført up to date - det er heldigvis set før...

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-11-06 19:14

Jeg har lige set at en af dem, der kender hunden har skrevet på Jubii debatforum - og der skrives det i et indlæg klokken 15.37 i går, at hunden er fundet....

Jeg tror det er BT, der er bawetter

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-11-06 19:15

Shit også - jeg var for hurtigt ude... jeg læser videre...

Sorry

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-11-06 19:17
Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-11-06 21:05
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-11-06 21:13

Så er vi overbevist!

Og der er skønne videoer af Cannon her:

http://www.satoriscannon.dk/

Så man kan se, hvor dygtig han er. ---Han er rigtig god!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-11-06 21:30

Ja, så er jeg også helt overbevist ;)

Ja, han er rigtig god - som sagt en af deltagerne ved WM for et par uger siden... Han blev nr. 51 samlet - men er en af blot 5 udtagede danske hunde... Så han er en rigtig vinder... Det er dejligt at han er hjemme hos sin far igen. Men surt at han skulle tilbringe flere dage hos politiet - kommunikation er åbenbart noget svært noget

Vaxen

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-11-06 10:59

det var dejligt at høre, og skide være med bilen