/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skjulte filer
Fra : Yssil
Vist : 507 gange
200 point
Dato : 02-01-03 22:45

Jeg har Windows Me. og pludselig er alle filer, der var gemt i Dokumenter væk!
I proceslinien står: 0 elementer(32 skjulte elementer), hvad gør jeg? Er der mulighed for at "finde" filerne igen?
M.v.h.
Yssil

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 210 point
Dato : 02-01-03 22:51

Hej Yssil
Gå om i dit kontrolpanel
klik på den der hedder mappeinstillinger
så klikker du på fanen vis
og nede på siden markerer du den hedder vis skjulte filer
så skulle du kunne se dem igen
MVH Brian

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 02-01-03 22:52

Lyder som...
Højreklik på "Dokumenter" vælg egenskaber fjern flueben i skjult.
Så skulle de gerne være der igen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-01-03 23:47

Hej Yssil, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> I proceslinien står: 0 elementer(32 skjulte elementer), hvad gør
> jeg? Er der mulighed for at "finde" filerne igen?

Prøv at se om de ikke blot pga. én eller anden sær fejl har fået
"hidden"-attributten.
Dvs. Start -> Indstillinger -> Mappeindstillinger -> Vis
Og her sætter du mærke udfor "Vis alle filer" i klummen med skjulte
filer. (Ovenstående er fra Win98, men det er vist det samme i Win ME).

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Godkendelse af svar
Fra : Yssil

Dato : 03-01-03 01:11

Tak for svaret Brian! Jeg er vild med computere; men desværre er min viden begrænset og du skriver på en på en meget nem og forståelig måde! Dejligt, nu er alle mine filer tilbage igen! Tusind tak!
Yssil.

Kommentar
Fra : Yssil

Dato : 03-01-03 01:20

"Rudi Stegen" skrev d. 02-01-03 23:47 dette indlæg :
> Hej Yssil, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:
>
> > I proceslinien står: 0 elementer(32 skjulte elementer), hvad gør
> > jeg? Er der mulighed for at "finde" filerne igen?
>
> Prøv at se om de ikke blot pga. én eller anden sær fejl har fået
> "hidden"-attributten.
> Dvs. Start -> Indstillinger -> Mappeindstillinger -> Vis
> Og her sætter du mærke udfor "Vis alle filer" i klummen med skjulte
> filer. (Ovenstående er fra Win98, men det er vist det samme i Win ME).
>
> --
> Hygge fra Århus - Rudi
> Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede
Tusind tak! Det virkede!!! Nu har jeg alle mine filer igen. Dejligt!!!!!!!
Mange hilsner og hygge fra Korsør - Yssil

Kommentar
Fra : Yssil

Dato : 03-01-03 01:27

Tak for alle svarene! Det eneste der ikke virkede var svaret fra "kanduolsen"! Jeg ved ikke hvorfor svaret fra "isloth" står som afvist. Det er jo også OK, og ikke mig der har afvist det! Tak allesammen, det var en stor hjælp for mig!
M.v.h.
Yssil

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-01-03 03:58

Hej Yssil

Et formodet svar kommer automatisk til at stå som "Afvist svar", når
man accepterer en kommentar som svar.
Iøvrigt er Isloths formodede svar jo ikke andet end en gentagelse
af Brians kommentar.
Så du har gjort det helt rigtigt.

De bedste hilsner
Rellom