/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Hjælp!Tordenlyde på computeren
Fra : Fieeh
Vist : 421 gange
20 point
Dato : 01-11-06 16:39

I morges tjekkede jeg min computer for virus, spyware og adware.
Jeg kom så hjem fra skole, og afspillede ngoet musik. Pludselig hører jeg en torden og buldren fra højtalerne, som om det kom udefra. Jeg tjekker musiknummeret om det var der det kom fra, men nej, lyden kom igen, på et andet tidspunkt, ca. hvert halve minut.
Jeg slukkede så min computer, i frygt for, at der er kommet virus. Tør ikke tænde den igen, før jeg ved hvad jeg skal gøre, for jeg har for næsten et halvt års notater til gym, og de MÅ bare IKKE forsvinde!

Hvad gør jeg!?!?!?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-11-06 17:16

Start med at tage dine stik til højtaleren ud.
Har du microfon

Er det en bærbar.

Lav en backup af dine filer på CD hvis du har brænder i comp.

start > programmer > tilbehør > underholdning > lydstyrke > står alle skyderne i top.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-11-06 19:24

Det lyder som om nogen har lagt en joke ind på din maskine. Kig efter mystiske filer evt på dit C drev, eller i programmappen. Kør evt en diskoprydning. Gå i Start/Kør skriv cleanmgr og klik ok.

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 01-11-06 21:31

e.c: Det er en bærbar ja, jeg har vist nok mikrofon i den, er ikke helt sikker.
Har lavet backup af mine notater nu, så de er ihvertfald reddet.

stl_s: Jeg prøver :)

Har fundet ud af, at lyden ihvertfald kommer når jeg er på Qxl.dk's hjemmeside???