/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
er det her fup?
Fra : chrisboffer
Vist : 443 gange
60 point
Dato : 01-11-06 15:59

Hej med dig!

Jeg er lige blevet medlem af en klub på Internettet, hvor man ganske gratis kan downloade masser af tips og ideer til at spare penge i hverdagen. Der er også nogle gratis kurser, der fortæller, hvordan man tjener penge på Internettet, og sidst men ikke mindst har de et revolutionerende nyt system hvor man kan tjene rigtig mange penge hver eneste måned, blot ved at være gratis medlem!

Jeg kan som medlem invitere mine venner, så de kan få de samme gratis goder og indtægter som mig, og derfor sender jeg nu denne invitation til dig.

Hvis du har lyst, kan du se det hele her, det koster ikke en eneste krone, og du kan selvfølgelig melde dig ud igen når som helst, du ønsker det.

Først tilmelder du dig, også for du en mail, med din kode.
Også logger du dig ind, også er der en video, hvor der en der forklare det hele, det er simpelt og smart…

Her er et link til siden:

http://www.direktelink.dk/56246/

Jeg har ikke så meget erfaringer med sån noget her, så tænkte og i har nogen gode erfaringer med denne mulighed,
Og om det bare er fup?
Men vil da gerne lige høre jeres mening om det, inden jeg tør prøve det.?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-11-06 16:11

Jeg ville løbe skrigende bort....

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-06 16:20
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-06 16:22
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-06 16:22
Kommentar
Fra : akle

Dato : 01-11-06 16:31

... og jeg ville holde mig LANGT fra den slags, for der er altid en hage ved det, som man først opdager for sent!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-11-06 17:20

Nej Nej og atter nej....

Tjen penge således... På ærlig vis: ;-
http://www.stepstone.dk/offers/offer_detail.cfm?click=yes&id=210694

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-06 17:37

Ak Ja, der findes så mange lovende tilbud, som gerne vil forgylde en, men de gylder kun på en.
Sund fornuft siger at det er for godt til at være sandt.
Man kan enddog risikere at mailadressen bruges til at blive spammet på, og så er der bare en anden der tjener penge, og du bliver sorteper!!!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-11-06 18:36

Der er nogle der har taget din RØV

dr.dem

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-11-06 20:03

Ikke for at være forudindtaget, eller have fordomme af nogen slags - men enten er du chrisboffer håbløst naiv, hvis ikke du selv kan gennemskue fupnummeret.....

Hvis du ikke er naiv, så kunne jeg have dig mistænkt for skjult markedsføring af noget underlødigt snavs.

Jge håber inderlæigt jeg tager fejl - og du med det samme har indset, at der IKKE findes nogen nemme og hurtige måder at tjene mange penge på, og da slet ikke på ærlig vis.

Vi kan jo supplere StepStone med denne:
http://www.jobzonen.dk/

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-06 21:08

Citat
Der er nogle der har taget din RØV

dr.dem

FY
Det hedder da NUMSE!

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 02-11-06 09:40

Meget passende at sende et link hvor du får "point" hvis andre melder sig ind.

Jeg er blevet spammet med andre der vil lokke mig ind i det, men absolut nej tak - de eneste der tjener på det er ejerne af hjemmesiden.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 09:48

spørgsmålet er både belyst og besvaret så jeg hopper af her

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 02-11-06 09:50

Jeg opfatter dether spørgsmål som en rekvalme og som sådan er det jo klart nok det ikke bliver lukket, så jeg fjerner også flueben...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-11-06 18:54

...og det ENESTE chrisboffer har foretaget sig på KANDU siden sin indmeldelse 14-07-2006, er tilsyneladende oprettelsen af denne tråd....