/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke Pallebhansen
Fra : Nordsted1
Vist : 580 gange
200 point
Dato : 01-11-06 14:26

Tillykke med månedens præmie

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-11-06 14:32

Tillykke med den nye præmietype

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-06 14:42

herfra også

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-11-06 14:50

Heldige kartoffel

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-11-06 15:46

Du fik pengene , men jeg fik stjernerne (af tedd)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-11-06 15:52

Stort og velfortjent tillykke til en go' kandue!

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-06 15:53

Rigtig mange gange

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-11-06 16:00

Tillykke Palle!

Så gi'r han nok en lille een, en lille een, en lille een.........
Han skal leve han skal leve, han skal leve højt hurrah. hurrahhurrahhurrahhurrahurrahhurrahhurrahhurrahhurrahhurrahhurrah
Han skal leve han skal leve, han skal leve højt hurrah
For haan er så uuung og øndi ser han ud

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-11-06 19:28

mosterbang - hvor har du set ham??
osse et stort til lykke fra mig

yeehaaa

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-11-06 20:20

Ja, faktisk var han med til det træf, vi havde sidste vinter hos Mangorossa....

Men øndi?

En morderlig flink mand, dét er han!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 03-11-06 17:06

Jamen Herre, Jeremias, tak for de pæne ord allesammen. Det varmer det gamle hjerte.

For lidt siden, sad jeg og spekulerede på, hvem der i grunden havde vundet de penge. Det var lidt indviklet at finde ud af, hov, hvad var nu det, ud for mit navn, stod der vinder? Det kan da vel ikke passe, jeg har da ikke fået mail om det fra kanduteamet.?
Gad vide om nogen så har skrevet tillykke som de plejer. Måtte tilbage i tiden, lige efter d. 1-11, og der stod Nordsted1`s dejlige spørgsmål: Tillykke Pallebhansen
Nu er det jo så op til Kanduteamet, om jeg nogensinde ser plovmanden.
Måske skulle jeg købe mig en lille bil:
http://www.porsche.dk/preowned.asp?modelid=1&carid=195000994
Nåå nej, man skal jo ikke sælge skindet, før børnene er skudt.

Nok engang, tak allesammen.
VH Palle Hansen
PS: Mon jeg får

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-11-06 17:17

Tak for svaret pallebhansen. Da jeg vandt i september, fik jeg heller ingen mail, men jeg har nu heller ikke set præmien, lad os da håbe du har bedre held. Endnu engang tillykke, det er velfortjent

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-11-06 17:44

Tak

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-11-06 18:30

Typisk mænd, at første tanke, når de får nogle penge, falder på biler og helst de dyreste.

Det' da søj!

Forskellen på mænd og drenge, er prisen på deres legetøj.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-11-06 19:14

Der kan da sidde 2 i sådan en bil , det er jo ½pris.!

diamant-tingel-tangel kan kun bæres af en , og er egentligt bare lavet af et dumt stykke kul !

De er nu underlige , de piger

æ'går moster

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-11-06 19:38

Mand til mand:

- I dag da min kone fødte fik jeg samtidig en ny bil

- OK, hvad blev det

- En Porsche

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-11-06 20:03

Kode
"Kære brevkasse.

Jeg er en mand på 32 år, lykkelig gift med min dejlige hustru og vi har to børn.

Den seneste tid har min kone købt meget nyt tøj. Hun er også begyndt at gå meget ud alene.

Når jeg spørger, hvem hun er sammen med, svarer hun altid "ikke nogen, du kender".

I forgårs ringede hendes mobil, og da jeg ville række hende den, vrissede hun, at jeg aldrig skulle røre hendes tlf.

Hver torsdag når hun kommer hjem, bliver hun sat af nede ad vejen.

I torsdags besluttede jeg mig for at finde ud af, hvem der kører hende hjem, så jeg gik ud i indkørslen og gemte mig bag min BMW.

Da jeg kiggede ned, så jeg til min store overraskelse, at den lækkede lidt olie.

Nu er mit spørgsmål: Er det normalt, at en BMW 750 lækker olie, når den kun har kørt 30.000 km??"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-11-06 20:17

VERDENSHISTORIEN - KORT FORTALT
Citat
Manden opdagede kvinden og opfandt sex.
Kvinden opdagede sex og opfandt hovedpinen.

Manden opdagede ordet og opfandt samtalen.
Kvinden opdagede samtalen og opfandt sladderen.

Manden opdagede farverne og opfandt maling.
Kvinden opdagede maling og opfandt makeup.

Manden opdagede våben og opfandt jagten.
Kvinden opdagede jagten og opfandt minkpelsen.

Manden opdagede landbruget og opfandt maden.
Kvinden opdagede maden og opfandt slankekuren.

Manden opdagede hjulet og opfandt bilen.
Kvinden opdagede bilen og opfandt bakspejlet.

Manden opdagede handel og opfandt pengene.
Kvinden opdagede pengene, og så gik det galt.

VROMM-VROMM

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-11-06 20:31

......Men hvormeget af det, kan I lave på samme tid...... hva'hva'???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-11-06 22:28

Ikk'noet , det har vi pigerne til

Manden skulle sætte loftlampen til.
- Hold lige her kone -
- Sådan ? -
- Ja, kan du mærke noget ? -
- Nææ -
- Okay , så er den anden ledning, der er den strømførende -

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-11-06 23:03

I er nu ikke helt dumme til de der vittigheder, jeg havde også læst den der med BMWèn:
Camillasmoster Dato : 03-11-06 20:03
Syntes den er skidegod, men vidste ikke hvor jeg kunne finde den, ellers havde jeg sat den ind.

Har faktisk selv lavet en hjemmeside med vittigheder, som jeg lavede for flere år siden.
http://home.tiscali.dk/8x051762/
Den har været besøgt over 75000 gange, det er sku da ikke så dårlig, hva. Og så er det endda en udbyder som jeg havde, hvor man skulle op på 200kr i forbrug før man får regning, ha ha. Mindst 5 år siden, jeg har ikke brugte 200 endnu, og har mistet koden for flere år siden.

Nu bør man jo reklamere lidt for sin egen hjemmeside, og der er da også en enkelt med ferrari involveret, men da mange af vittighederne er lidt vovede, kan vi jo tage et uddrag af 3 engelske, så kan vi jo håbe, i ikke kan forstå dem:

"The Rich Hooker"

There was a hooker who lived in a condo on Lake Shore Drive in Chicago.

One time she had a client in her condo and he asked her if

she gave good hand jobs. She said, "Do you see this condo we're in? I

bought it by giving good hand jobs." So her trick told her to give him

a hand job. After the hooker gave the man a hand job he asked her if

she gave good blow jobs. She said, "Look out the window. See that red

ferrari on the street? I bought it giving good blow jobs." So her

trick told her to give him a blow job. When she was done, the man

asked her if she was good in bed. She said, "Look out this window. See

that big yacht out there on Lake Michigan? I could own that if I had a

pussy."
*

"Make Fido Talk"

A young man goes off to college, but about a third of the way through

the semester, he has foolishly squandered what money his parents gave

him. "Hmmmm," he wonders, "How am I gonna get more dough?"

Then he gets an idea. He calls his father. "Dad," he says, "you won't

believe the wonders that modern education are coming up with! Why,

they actually have a program here that will teach Fido how to talk!"

"That's absolutely amazing!" his father says. "How do I get him in

that program?"

"Just send him down here with $1000," the boy says, "I'll get him into

the course." So, his father sends the dog and the $1000.

About two-thirds of the way through the semester, the money runs out.

The boy calls his father again. "So how's Fido doing, son?" his father

asks. "Awesome, Dad, he's talking up a storm," he says, "but you just

won't believe this - they've had such good results with this program,

that they've implemented a new one to teach the animals to read!"

"READ!?" says his father, "No kidding! What do I have to do to get him

in that program?" "Just send $2,500, I'll get him in the class." So

his father sends the money.

At the end of the semester, the boy has a problem. When he gets home,

his father will find out that the dog can neither talk nor read. So he

shoots the dog. When he gets home,his father is all excited. "Where's

Fido? I just can't wait to hear him talk and listen to him read

something!"

"Dad," the boy says, "I have some grim news. This morning when I got

out of the shower, Fido was in the living room kicked back in the

recliner reading the morning paper, like he usually does.

Then he turned to me and asked, 'So,is your daddy still messin' around

with that little redhead who lives on Oak Street?' "The father yells,

"Oh, shit! I hope you SHOT that lyin' son-of-a-bitch!!!" "Sure did,

Dad!"

*

"Thermometer"

A beautiful, young lady about 17 went to a doctor and asked for a

check-up. The doctor claimed that he had to use a thermometer for the

check-up. So the doctor asked her "Where shall I put the thermometer?"

and the girl replied "...uh ...not in my mouth, Doc. I might swallow

it." Okay...let's try your armpit." the doctor suggested. "Well, it

might tickle me, doc. How about my butt?" the girl answerd. "Okay

then," so he put the thing in the girls butt.

Later, the girl while giggling exclaimed "that's not my butt, doc!"

and the doctor replied, "it's not the thermometer either."

*

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-11-06 23:40

BMW'en var på min mobilos

Men få den sendt til min e-mail adresse, kunne jeg ikke finde ud af.